Annie Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #10381 Del Skrevet 6. mai 2009 Du burde få noe for det sovemønsteret ditt. Eller mangel på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #10382 Del Skrevet 6. mai 2009 Har smurt rundstykker som vi skal ha med oss på skoleåpningsfesten. Prinsessa har dusja, men jeg må skifte, føne håret og sminke meg, samt vekke mannen å få han til å kjøre meg dit til kl 17. Aner ikke hva jeg skal ha på meg, og jeg er som vanlig, sent ute... Jaja, det årnær sæ nåk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mai 2009 #10383 Del Skrevet 6. mai 2009 Du burde få noe for det sovemønsteret ditt. Eller mangel på... Jeg har jo det. Har smurt rundstykker som vi skal ha med oss på skoleåpningsfesten. Prinsessa har dusja, men jeg må skifte, føne håret og sminke meg, samt vekke mannen å få han til å kjøre meg dit til kl 17. Aner ikke hva jeg skal ha på meg, og jeg er som vanlig, sent ute... Jaja, det årnær sæ nåk! Håper det var koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #10384 Del Skrevet 7. mai 2009 Det var kjempehyggelig Og i tillegg var sola fremme, så bedre kunne det ikke blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #10385 Del Skrevet 7. mai 2009 I dag regner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 7. mai 2009 #10386 Del Skrevet 7. mai 2009 I dag regner det Her også. Men min venn Frile fixer ikke været men, formen og humøret blir bedre. :kaffekopp: :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mai 2009 #10387 Del Skrevet 7. mai 2009 Det regner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #10388 Del Skrevet 7. mai 2009 Her også. Men min venn Frile fixer ikke været men, formen og humøret blir bedre. :kaffekopp: :kaffekopp: Er Friele din venn også? Jeg har begynt med Friele Faritrade-kaffen, og den er kjempegod!!! Det regner! Ro'an a Jo'an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 7. mai 2009 #10389 Del Skrevet 7. mai 2009 Er Friele din venn også? Jeg har begynt med Friele Faritrade-kaffen, og den er kjempegod!!! Ro'an a Jo'an! Bare meg som drikker kaffe her, så jeg bruker presskanne kaffen. Den faritrade kaffen har jeg ikke smakt, kan jo prøve den på søndag, da kommer det jo en bråte med folk her. Vi har jo snart en to åring i huset og det merkes til tider. Hun har blitt så jålete, og pappan får gjennomgå, er vel ikke fin nok jeg. Smører meg i tryne med kremer, og nå fikk hun egen børste, da må pappan gres så klart. Ja ja, hun gir seg vel med det, når gammer`n ikke har noe mere å gre. Lurer på om loffen`s kur hjelper så jeg blir høy og mørk igjen. De mange grå som det har blitt ettervert begynner snart og ta overhånd her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #10390 Del Skrevet 7. mai 2009 HER, finner du en kaffetest KI (og andre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2009 #10391 Del Skrevet 7. mai 2009 Bare meg som drikker kaffe her, så jeg bruker presskanne kaffen. Den faritrade kaffen har jeg ikke smakt, kan jo prøve den på søndag, da kommer det jo en bråte med folk her. Vi har jo snart en to åring i huset og det merkes til tider. Hun har blitt så jålete, og pappan får gjennomgå, er vel ikke fin nok jeg. Smører meg i tryne med kremer, og nå fikk hun egen børste, da må pappan gres så klart. Ja ja, hun gir seg vel med det, når gammer`n ikke har noe mere å gre. Lurer på om loffen`s kur hjelper så jeg blir høy og mørk igjen. De mange grå som det har blitt ettervert begynner snart og ta overhånd her nå. Heldig du KI som har egen frisør og hudpleier i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. mai 2009 #10392 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvor mange rundstykker måtte dere ta med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #10393 Del Skrevet 8. mai 2009 20. Dvs, jeg hadde 8 baguetter som ikke var så store, så jeg smurte dem. Mine forsvant, men det var mat igjen på andre fat, så man hadde ikke behøvd å ha med så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #10394 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Sløv dag, men jeg har allikevel fått gjort endel. Tømt oppvaskmaskinen Ryddet kjøkkenet Ryddet stua Hengt opp tøy Lagt tøy i tørketrommelen Skal sette på en vaskemaskin Brette tøy Legge bort tøy Handle Lage middag Tørke støv Støvsuge Vaske gulvene Gå ut med søpla Burde kanskje komme i gang med resten? Endret 8. mai 2009 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 8. mai 2009 #10395 Del Skrevet 8. mai 2009 Flinke husmoren. Fint med regn da, så går du ikke glipp av noe ute. Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #10396 Del Skrevet 8. mai 2009 Tømt oppvaskmaskinen Ryddet kjøkkenet Ryddet stua Hengt opp tøy Lagt tøy i tørketrommelen Skal sette på en vaskemaskin Brette tøy Legge bort tøy Handle Lage middag Tørke støv Støvsuge Vaske gulvene Gå ut med søpla Flinke husmoren. Fint med regn da, så går du ikke glipp av noe ute. Ha en god helg! Her er det opphold, men det ser ut til at det skal begynne når som helst. Jaja, samme for meg, jeg har ingen uteplaner i dag allikevel God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #10397 Del Skrevet 8. mai 2009 Tømt oppvaskmaskinen Ryddet kjøkkenet Ryddet stua Hengt opp tøy Lagt tøy i tørketrommelen Skal sette på en vaskemaskin Brette tøy Legge bort tøy Handle Lage middag Tørke støv Støvsuge Vaske gulvene Gå ut med søpla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 8. mai 2009 #10398 Del Skrevet 8. mai 2009 Tømt oppvaskmaskinen Ryddet kjøkkenet Ryddet stua Hengt opp tøy Lagt tøy i tørketrommelen Skal sette på en vaskemaskin Brette tøy Legge bort tøy Handle Lage middag Tørke støv Støvsuge Vaske gulvene Gå ut med søpla jeg har gjort de to siste tingene du ikke har krysset ut, så da slipper du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #10399 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg visste jeg kunne stole på deg KI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 8. mai 2009 #10400 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg visste jeg kunne stole på deg KI!!! Jeg baka 2 grovbød, som nå står til siste heving, på benken også. Skulle støvsugd her men jeg så du hadde gjort det, så da slipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå