Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Her ligger det kjøpebrød på benken. Egentlig et nederlag å bli så sliten at jeg ikke orket bake brød til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket:

Hvorfor så overrasket?

:fnise:

:hoppe: For blogg!

Vi får nå se om det blir noe etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kaffe kaffe kaffe" - som min stesønn sa når han var liten. I dag trenger jeg kaffe! Kroppen er IKKE samarbeidsvillig, og treninga blir utsatt til i morra. Det verker overalt, og ryggen er stiv, i tillegg kommer svogeren min og svigerfar og skal jobbe her i dag, og da føler jeg ikke for å stikke av selvom det hadde gått helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel
"Kaffe kaffe kaffe" - som min stesønn sa når han var liten. I dag trenger jeg kaffe! Kroppen er IKKE samarbeidsvillig, og treninga blir utsatt til i morra. Det verker overalt, og ryggen er stiv, i tillegg kommer svogeren min og svigerfar og skal jobbe her i dag, og da føler jeg ikke for å stikke av selvom det hadde gått helt fint.

Huff! Høres ikke noe godt ut. Men kaffe høres godt ut! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe er nesten alltid godt :)

Om det ikke ble trening på helsestudio i dag, så har jeg tatt igjen nå. Har lempa ved i over en time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende planer med hageblogg. Vi skal ha hagedag på jobben på lørdag. Har du noen tips til aktiviteter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg har tips. Dere kan komme hit og utfolde dere fritt!!! Jeg stiller med mat og drikke :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så overrasket?

AH, det var bare den loffen som stod og hevet på benken.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Våken?

Bare for å legge meg i senga.. Sovna i stolen... :fnise:

Nei, nå logget du visst av..

:sukk:

Hva gjorde du oppe så seint/tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er det betalt noen regninger i dag også.. :sukk: Skulle ønske det tok slutt en gang...

Har bretta tøy og hengt ut tøy også. Burde få gjort noe mer her, men sliter litt med viljen i dag, den er lite samarbeidsvillig gitt. Skjønner ikke det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...