Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Flink og flink... Nå har jeg grunna 2 strøk på rommet hennes, så skal det males 2 strøk.. BÅÅÅÅRING! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ferdig med å grunne på rommet til Prinsessa. Nå venter "bare" 2 strøk med maling.

Middagen er snart ferdig, og bra er det, for jeg er så sulten at jeg holder på å dævve... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fantastisk vær!! :sol: Vurderer å jobbe litt i hagen og i bedet mitt i dag. Har litt rake/pynte og planting som skulle vært gjort, og være innbyr til hagearbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nydelig ute, og til nå har jeg droppa hagearbeid, og heller vasket vinduene på bilen. Har hatt på "Rainrepellent" på fronruta også, så nå bare preller vannet av når det regner :) Kanskje jeg skal vaske bilen samtidig, bare for å imponere mannen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å grille. Flintstek, potetsalat og grillpølser står på menyen i dag. Glemte å kjøpe salat i går, så vi får klare oss uten det. :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå ute og solte meg i går, og herregud så mange myggestikk jeg har fått!!! :klø: (det nærmeste jeg kom :fnise: )

I dag er det husarbeid som er på planen. Det og sløving.. Har vaska 2 maskiner med tøy, og det blir minst et par til. Prinsessa hadde lyst på kakedeig, så jeg har også laget en sjokoladekake. Dvs, den står i ovnen nå. :sikle: Mannen kommer hjem fra jobb om 3 timer, og da blir det pizza, så i dag er det den store bakedagen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaka er ferdig, og nå må den bare avkjøles sånn at jeg kan legge på glasur.

Sola skinner og tøyet tørker ute :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare bakt kake jeg. Har ikke smakt på den enda... Har ikke lyst på.. :fnise:

Nå har vi laget pizza også og jeg gleder meg til mannen kommer hjem, sånn at vi kan spise, for egentlig er jeg sulten. Han kommer om en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinsessa holder på i bedet, og jeg har satt en loffedeig. Skal ut og drive med litt aktivt hagearbeid nå jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg anla mesteparten av bedet i fjor, aner jeg ikke hva som er ugress og planta blomster i år... Må se om jeg finner noen bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...