Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Skal snart på trening. Begynner på helsestudio i dag. Gleder meg til å komme i gang, men gruer meg til i morra..... :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen BN da! Trodde det var du som elsket snø jeg... :ler:

Joda....fra november til mars. Men NÅ vil jeg har vår!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart på trening. Begynner på helsestudio i dag. Gleder meg til å komme i gang, men gruer meg til i morra..... :trene:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda....fra november til mars. Men NÅ vil jeg har vår!! :sur:

:ler: Det ER vår ute nå :opplyser:

Takk for at dere heier på meg, men kan dere komme og dra meg ut av senga i morra og onsdag? Kjenner nå at jeg blir støl - overalt!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: trening! Stølhet er bare muskler som fortsetter å jobbe for deg lenge etter at du har kasta inn håndkledet :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ELSKER å være støl. Betyr at jeg har rørt meg. :fnise:

Gærne dama.. :ler: Men joa, det er godt OM det er fordi jeg har trent. Ulempen med å bli støl nå, er at det er så lenge siden jeg har trent, at det blir en overdose med støl...

Jeg hater å være støl. Det betyr at jeg har gikt... :sukk:

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morning has broken :digge:

Det er :sol: ute, men det blåser smådjevler ute. Søppelkassene hadde veltet pga vinden, så jeg holdt på å kjøre på dem, da jeg kom tilbake fra å kjøre Prinsessa på skolen.

I dag skal jeg antakelig begynne å grunne på rommet til Prinsessa. Mannen holder på å slå opp panel der, så nå kan jeg begynne. Skrekkblandet fryd det der. Gleder meg til å få eget soverom igjen, men jeg HATER å male!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...