Annie Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #9901 Del Skrevet 9. mars 2009 Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 9. mars 2009 #9902 Del Skrevet 9. mars 2009 Var jeg på listen!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mars 2009 #9903 Del Skrevet 9. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #9904 Del Skrevet 9. mars 2009 Var jeg på listen!? Selvfølgelig, skravlebøtta Og her er ei som forsøker å komme på lengre opp på lista.. Har tatt runden og samlet inn gevinster til utlodning på årsmøtet i kveld. Det er siste dagen min i styret i korpset, og i grunn er det litt vemodig også, men jeg føler at jeg har tatt riktig avgjørelse. Jeg får heller melde meg inn igjen neste år når jeg først har vært helt ute en stund. Siden vi skulle ha med kake i dag, og jeg ikke har stekeovn, så har jeg laget en ostekake. Det burde bli bra. Må ta en kjapp runde i dusjen før vi skal på møtet om en drøy time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. mars 2009 #9905 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi er det!!! Har lagt tøy i tørketrommelen og hengt opp resten Har MINST 3 maskiner til som må vaskes, men det går greit I tillegg har jeg vært byggekonsulent for mannen, og kommet med ÈN god idè.. De andre var mer "typisk Annie" fikk jeg høre av mannen Jeg har ikke så mange veloverveide idèer når det gjelder teknisk bygging gitt.. Rart at vi ikke lærte noe om det på frisørskolen... Har vasket mine to maskiner i dag, og skittentøyskurven er tom! Tekniske ting er ikke min sterke side, om det kan være noen trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #9906 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er helt klart en trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #9907 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei nå må jeg dusje!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. mars 2009 #9908 Del Skrevet 9. mars 2009 Ikke gjort det før nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #9909 Del Skrevet 9. mars 2009 Ferdig med å dusje og ordne meg. Nå er det mannens tur, og han er som vanlig, sent ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #9910 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi rakk det, med knappest mulig margin.. Jeg skulle helst ha vært tidligere ute, men men.. Det er mange kabaler som skal gå opp. Møtet gikk kjempefint, men det er både litt vemodig og samtidig godt å være ferdig i styret. Og kjenner jeg meg selv rett, så melder jeg meg nok inn igjen om et års tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. mars 2009 #9911 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er sikkert greit å overlate det til andre en stund, så de ikke begynner å overlate alt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. mars 2009 #9912 Del Skrevet 10. mars 2009 Vi rakk det, med knappest mulig margin.. Jeg skulle helst ha vært tidligere ute, men men.. Det er mange kabaler som skal gå opp. Møtet gikk kjempefint, men det er både litt vemodig og samtidig godt å være ferdig i styret. Og kjenner jeg meg selv rett, så melder jeg meg nok inn igjen om et års tid.. Greit med en pause i sånne verv innimellom Noen spennende planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #9913 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er sikkert greit å overlate det til andre en stund, så de ikke begynner å overlate alt til deg. Var det jeg tenkte også ja KAFFE!! Greit med en pause i sånne verv innimellom Noen spennende planer for dagen? Planer og planer.. Jeg skal ta en tur til venninnen min tenkte jeg i hvertfall, og nå skal jeg kjøre ungene på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. mars 2009 #9914 Del Skrevet 10. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #9915 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei loffen Nå er jeg hjemme igjen, og oppvaskmaskinen er tømt og startet på nytt. Kjøkkenet er strøkent, og bordet i stua trenger kun en vask, så er det ganske strøkent der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. mars 2009 #9916 Del Skrevet 10. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #9917 Del Skrevet 10. mars 2009 Mannen henter poden på skolen, og så skal vi spise middag. Greit å være ferdig med det tidlig. I dag er det karbonader, grønnsaker, poteter og brun saus som står på menyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #9918 Del Skrevet 10. mars 2009 Møkkanakke! Logger av for i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. mars 2009 #9919 Del Skrevet 10. mars 2009 Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #9920 Del Skrevet 11. mars 2009 Kjempeæsj, og det fortsetter i dag Må få noe bedre smertestillende når jeg skal til legen på mandag. Var forresten med Prinsessa til legen i dag. Hun har Slatters, og har mye vondt i knærne. I det siste har kulene blitt mye større, og hun har vondt hele tiden. Han kunne konstantere en kraftig betennelse i venstre kne, og var faktisk på nippet til å sette kortison der, men sendte heller en henvisning til barnelegen på sykehuset. Så får de ta avgjørelsen. De vil jo helst ikke sette kortison på barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå