loffen Skrevet 2. mars 2009 #9821 Del Skrevet 2. mars 2009 :snø: Her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. mars 2009 #9822 Del Skrevet 3. mars 2009 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #9823 Del Skrevet 3. mars 2009 God morgen Multi Sitter i bare undiken og drikker kaffe. Ungene har reist på skolen og jeg skal i dusjen. Må gjøre det snart, for venninnen min skulle komme innom på kaffe om veldig kort tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 3. mars 2009 #9824 Del Skrevet 3. mars 2009 Går ikke an å sitte i underbuksa og drikke kaffe med venninne, nei. Da må man være naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2009 #9825 Del Skrevet 3. mars 2009 Kos deg med kaffebesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #9826 Del Skrevet 3. mars 2009 Går ikke an å sitte i underbuksa og drikke kaffe med venninne, nei. Da må man være naken. Kos deg med kaffebesøk! Det var kjempehyggelig Så reiste vi på Europris og handlet garn. Hun har noe på G med en fyr som har bursdag i april, og lurte på om jeg kunne strikke sokker til han, fra henne. Han hadde nevnt at etter at bestemoren hans døde, så fikk han ingen gode raggsokker lengre. Og Annie stiller opp som "reservebestemor" og strikker sokker til en jeg ikke aner hvem er.. Gikk tilbake, og fy dægen så tungt føre det er nå. Vann og råtten snø overalt!! Men det var godt å få bevegd seg litt i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2009 #9827 Del Skrevet 3. mars 2009 Burde jeg gjort også. Gått en tur altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #9828 Del Skrevet 3. mars 2009 Burde ut en tur til, men vi har fått besøk... (sier ingenting om at det er mannen som har fått besøk... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2009 #9829 Del Skrevet 3. mars 2009 Og jeg skal på besøk, så jeg rekker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #9830 Del Skrevet 3. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2009 #9831 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har hatt en fantastisk tur på en og en halv time i dag. Og det gjorde godt for både kropp og sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #9832 Del Skrevet 3. mars 2009 Skal legge inn ny bok på mp3 spillern. Kanskje det kan få meg ut og gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. mars 2009 #9833 Del Skrevet 3. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #9834 Del Skrevet 3. mars 2009 Halla kammis! Har vært på kaffebesøk i kveld. Kjempehyggelig Ble oppringt og de lurte på om jeg kunne ta en tur. Og som vanlig, så er ikke jeg vanskelig å be. Jeg har jo ikke noe liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. mars 2009 #9835 Del Skrevet 4. mars 2009 Så koselig å bli bedt bort God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #9836 Del Skrevet 4. mars 2009 Det var kjempehyggelig Har tømt oppvaskmaskinen og skal henge opp tøy. Så skal jeg støvsuge, før jeg reiser på sykehuset for å ta røntgen av skjelettet. Og sånn går no dagan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2009 #9837 Del Skrevet 4. mars 2009 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #9838 Del Skrevet 4. mars 2009 Takk for det Impala Det gikk utrolig kjapt å komme inn for å få røntga kroppen. Det er drop-in på sykehuset her, og det er jo genialt!! Venta i 10 minutter og så var det inn og 20 minutter etter var jeg ferdig. Kjempegreit! Holder på å koke koteletter som vi skal ha til middag, og om 10 minutter skal jeg sette over potetene. Vaskemaskin nr 2 står og går, og jeg har tøy i tørketrommelen som venter på å bli bretta og lagt på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2009 #9839 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg orker ikke lage middag. Det ligger et svin i kjøleskapet og venter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #9840 Del Skrevet 4. mars 2009 Et helt svin??? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå