Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

:skaal:

Ja, for faen! Det er flink jente det! :ler:

Nei, vi hadde ikke puddingen i skjell, bare varmet i vannbad i ovnen og med hvit saus, gulrøtter og poteter til.

Her i byen lager de forresten verdens beste fiskepudding!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, ble du også dritings alene i går? Jeg og, for en gangs skyld ville jeg ta meg et par glass vin hjemme bare for å ta det liksom, også ble jeg nesten-dritings med en gang for jeg hadde ikke spist. Skulle ha holdt meg i boka di, så kunne vi festet sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, ble du også dritings alene i går? Jeg og, for en gangs skyld ville jeg ta meg et par glass vin hjemme bare for å ta det liksom, også ble jeg nesten-dritings med en gang for jeg hadde ikke spist. Skulle ha holdt meg i boka di, så kunne vi festet sammen :fnise:

Pokkern at du ikke var her da! Satt her helt alene jeg, og digget Bee Gees. :)

:kaffekopp:

Kaffe er godt i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å digge Bee Gees. :fnise:

Hadde en kassett med dem en gang jeg. Men den har visst forsvunnet, og jeg kan vel ikke si at jeg savner den nevneverdig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å digge Bee Gees. :fnise:

Kom hit, så skal jeg spille det på et diggelydnivå for deg. Da går det ikke ann å IKKE digge Bee Gees :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hit, så skal jeg spille det på et diggelydnivå for deg. Da går det ikke ann å IKKE digge Bee Gees :opplyser:

Joda, det utmerket godt an... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rolleyes:

:5:

Sånn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Oslo og hentet Prinsessa. Hun har vært på vinterferie hos faren sin siden tirsdag, og det er så godt å få henne hjem igjen :rødme: Selvom jeg må innrømme at det var godt med noen dager uten barn også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det snør det snør - tiddelibom.. :snø:

Det hjelper tydeligvis ikke at det er mars, for det laver ned i dag også. Meeen, siden det kom 5 cm snø 17 mai i fjor, risikerer vi å ha enda et par måneder foran oss med mer snø.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis lydnivået = så lavt at man ikke hører noe så... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...