loffen Skrevet 26. februar 2009 #9781 Del Skrevet 26. februar 2009 Og jeg som trodde gayradaren min var MEGET velutviklet... Pokker!! :cry: Jeg har skjønt det lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 26. februar 2009 #9782 Del Skrevet 26. februar 2009 Ikke oppdatert i det hele tatt, men fikk med meg nesten-ulykken...dvs, ulykken som kunne gått mye verre. Godt at dere slapp unna med skrekken og bilskadene. Nå kom det egen tråd om den store nyheten her også...var det på "aktuelle saker" den lå, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2009 #9783 Del Skrevet 26. februar 2009 Super-aktuellt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #9784 Del Skrevet 26. februar 2009 Ikke oppdatert i det hele tatt, men fikk med meg nesten-ulykken...dvs, ulykken som kunne gått mye verre. Godt at dere slapp unna med skrekken og bilskadene. Nå kom det egen tråd om den store nyheten her også...var det på "aktuelle saker" den lå, tro? Er glad det gikk så bra som det gikk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #9785 Del Skrevet 26. februar 2009 Frosne kjøttkaker i saus tar evigheter å tine i kjele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2009 #9786 Del Skrevet 26. februar 2009 Fikk dere mat tilslutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #9787 Del Skrevet 26. februar 2009 Tilslutt ja, men fyttikatta så lang tid det tok!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. februar 2009 #9788 Del Skrevet 26. februar 2009 Har liksom ikke noe å si, men er stadig innom og leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #9789 Del Skrevet 26. februar 2009 Godt å se at jeg ikke er helt viggovenneløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. februar 2009 #9790 Del Skrevet 27. februar 2009 Og jeg som trodde gayradaren min var MEGET velutviklet... Pokker!! :cry: Også han som er så kjekk, da, på den tøffe måten Skjønner ikke helt hvorfor dette er en nyhet jeg da... :klø: Altså, det er nytt for meg at han var homofil (har igrunnen ikke fundert så mye over det), men jeg skjønner ikke helt de store medieoppslagene. Hadde det vært en profilert idrettskjendis, så ja, men det er jo ikke akkurat uvanlig med åpent homofile i underholdningsbransjen. Hvis du flytter deg til sportens verden så er det jammen mnge av dem der også, men mange av dem er damer! Godt å se at jeg ikke er helt viggovenneløs Det er du ikke - god morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2009 #9791 Del Skrevet 27. februar 2009 Også han som er så kjekk, da, på den tøffe måten Hvis du flytter deg til sportens verden så er det jammen mnge av dem der også, men mange av dem er damer! Det er du ikke - god morgen! :riste: Mårnings Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #9792 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Også han som er så kjekk, da, på den tøffe måten Hvis du flytter deg til sportens verden så er det jammen mnge av dem der også, men mange av dem er damer! Det er du ikke - god morgen! NEMLIG!!! God formiddag, eller er det ettermiddag i nå? :riste: Mårnings Annie! Hei loffers! Takk for Nå er det straks stafett for gutta. HEIA NORGE!!! Endret 27. februar 2009 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #9793 Del Skrevet 27. februar 2009 GULL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #9794 Del Skrevet 27. februar 2009 Holder på med fredagsvasken. Støvvask Har også skrapet bort stearin som har rent nedover veggen og kommet på listene og gulvet. Neglene mine var ikke overbegeistra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #9795 Del Skrevet 27. februar 2009 Støvvasking er utrolig kjedelig, men det lukter godt Lurer på om jeg må vekke mannen snart... :klø: Han skal på jobb om 2 1/2 time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #9796 Del Skrevet 27. februar 2009 Støvet er borte og støvsugeren er funnet frem. Det er snart fint her til helgen Har forresten en haug med tøy jeg må legge bort, men det går jo fort. Skal skifte på senga vår og Prinsessa sin også. Siden mannen jobber natta denne helgen, skal jeg passe på å ha fiskepudding i skjell i dag. Det liker han ikke og det er noe av det beste jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2009 #9797 Del Skrevet 27. februar 2009 Hadde egentlig planlagt laksewok i dag jeg. Men jeg har så lyst på stekt ris, så da blir det endringer på menyen. Og senere i kveld skal jeg ha kakao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 27. februar 2009 #9798 Del Skrevet 27. februar 2009 God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2009 #9799 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Vi har hatt fiskepudding i dag. God helg! Endret 27. februar 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #9800 Del Skrevet 27. februar 2009 Hadde egentlig planlagt laksewok i dag jeg. Men jeg har så lyst på stekt ris, så da blir det endringer på menyen. Og senere i kveld skal jeg ha kakao. Hadde fiskepudding i skjell jeg. DET VAR GODT DET!! God helg!!! I like måte! Vi har hatt fiskepudding i dag. God helg! I skjell? Sitter og drikker irish coffee. Helt alene i huset!! Holder på med min tredje nå og flere blir det. Bare fordi jeg har lyst, og fordi det er aller første gang jeg drikker mer enn et glass rødvin alene.. Jaggu er det på tide at jeg blir dritings alene. Jeg er jo snart 41 år!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå