Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært uten nett i dag. Har totalt abstinens nå, men skal allikevel se finalen i Topmodel først :)

Har forresten bakt 40 boller i dag. Det er jo "første fastelavensdag" :fnise: Glemte det i går nemlig....

Kanskje du hadde godt av en dag uten ;)

Skal kjøre Prinsessa til Oslo i morra. Hun skal til faren sin og være der frem til søndag. Skal bli godt med noen dager uten barn :)

Når da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart!

Skal vi finne oss en senter og kikke litt og drikke kaffe?

Må være hjemme 15.15 pga tannlegebesøk.

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med å pakke for Prinsessa. Et stk TUNG koffert. Hun har med klær for minst en mnd, og skal være borte til søndag.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint!

Hva med f.eks. Stovner senter, det er riktig i forhold til hvor du skal etterpå.

Det ligger ved rv4 gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kos dere! :klemmer:

Er ferdig med å pakke for Prinsessa. Et stk TUNG koffert. Hun har med klær for minst en mnd, og skal være borte til søndag.. :fnise:

Bedre med for mye enn for lite. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært uten nett i dag. Har totalt abstinens nå, men skal allikevel se finalen i Topmodel først :)

.

Hva synes du om vinneren?

Synes det var utrolig morsomt at endelig en plus size modell gikk til topps, jeg da. (selv om mannen ikke kunne forstå at hun kunne være plus size modell, men det er en helt annen sak :fnise: (og sammenlignet med den andre finalisten :dåne: HUN var tynn, altså! ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har vært på Stovner senteret i dag - har du ikke vært langt unna meg. :fnise: Jeg går gjennom stovner senteret daglig på vei til eller fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har vært på Stovner senteret i dag - har du ikke vært langt unna meg. :fnise: Jeg går gjennom stovner senteret daglig på vei til eller fra jobb.

Da bor du ikke så langt unna meg!

Veldig hyggelig med kjapt treff i dag, Annie, kaffe og napoleonskake på Stovner var godt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...