Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er middagen snart ferdig her. Kjekt å være tidlig ferdig :kokk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er middagen spist, senere enn vanlig fordi vi ikke hadde poteter - ventet heller på at mannen kom hjem istedenfor å gå i butikken;)

Skrevet

Dekk frys dekk å ja? Føy. Nå er jeg i grunnen litt lei, jeg.

Skrevet
Litt lat uten bil :fnise:

Kaldt og uten bil. Da har man definitivt lov!! :Nikke:

Dekk frys dekk å ja? Føy. Nå er jeg i grunnen litt lei, jeg.

Æh... liker "ekstremvær" jeg.. :fnise: Og det er jo veldig fint ute da :)

Skrevet

God morgen Kamela. Får jeg by på en :kaffekopp: ?

Kaldt her i dag også, og jeg fyrer og fyrer. :fryser:

Skrevet
Inne er det varmt ja. Slutta å fyre da jeg så temperaturmåleren, som står i den andre enden av vedovnen, viste 25 grader.. :fnise:

Jeg sitter ca 1 meter fra vedovnen :opplyser:

Og jeg hadde glemt og sette opp igjen varmepumpen etter vi var bortreist i helgen og merket det ikke før i dag morges...da var det 17 grader hjemme :fryser:

Skrevet

:hallo:

Sola står på og varmer her. Trenger ikke fyre selv om det er -10 ute. Vi har jo gulvvarme også da. :)

Skrevet

Nå har jeg lagt kakeoppskriften i oppskrift bloggen din.

:)

Skrevet

Ja, den lav karbo-greia med lite kalorier?

:hoho:

Skrevet
Nå har jeg lagt kakeoppskriften i oppskrift bloggen din.

:)

Det så jeg. Nesten ikke karbo i den! :hoho:

Skrevet
Og jeg hadde glemt og sette opp igjen varmepumpen etter vi var bortreist i helgen og merket det ikke før i dag morges...da var det 17 grader hjemme :fryser:

Siden vi bygger om huset, er det dårlig isolert nå, og i dag, da jeg sto opp var det 14,5 grader i stua. Fyttikattadetvarkaldt!!! :fryser: Ikke var det spesiellt godt å gå ut i minus 23 og hente ved heller...

Skrevet

Her er det så varmt nå, at jeg måtte åpne vinduet på kjøkkenet! :ler:

Skrevet

Har liten, godt isolert leilighet og effektiv oljeradiator -varmt på en halvtime og ingen vedhenting :sjarmor:

Gjest Krynkel
Skrevet

Litt seint ute, måtte hoppe over noen sider, for jeg gad ikke lese meg opp (for jeg har ikke så god tid akkurat nå!) :sjenert:

Men vi legger oss alltid samtidig. Og flaskepanten går til den av barna som gidder pante.

Skrevet
Her er det så varmt nå, at jeg måtte åpne vinduet på kjøkkenet! :ler:

Å herregud!! :dåne:

Har liten, godt isolert leilighet og effektiv oljeradiator -varmt på en halvtime og ingen vedhenting :sjarmor:

Heldiggris. Selvom det er godt å ha en ovn å fyre opp i. Det er sjarm det også :)

Litt seint ute, måtte hoppe over noen sider, for jeg gad ikke lese meg opp (for jeg har ikke så god tid akkurat nå!) :sjenert:

Men vi legger oss alltid samtidig. Og flaskepanten går til den av barna som gidder pante.

Panten tar jeg sjæl *gjerrig* :fnise:

Skrevet

I dag har jeg fått gavekortene mine. 2 stk på kr 500 på HM :bolledeig:

Gleder meg til å bruke dem opp. På noe til MEG SELV!!! :lur: Det lønner seg å svare på noen spørreundersøkelser i blant :)

Skrevet

Fytti katta så trøtt jeg ble nå etter middagen.. Pannekakene ligger som en stein i magen... :Gjesp:

Tror jeg skal :veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...