Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Takk for tilbudet Nótt, men akkurat nå tror jeg jeg vil ha min egen mage.. :klem:

Prinsessa kommer snart hjem fra skolen, tenkte jeg skulle ta noen bilder med henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tilbudet Nótt, men akkurat nå tror jeg jeg vil ha min egen mage.. :klem:

Kan ikke skjønne at du ikke vil ha min mage, med 4 fine hull og mange sting. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og tatt bilder, men var ikke i det kreative hjørnet i dag.. Jaja, det kommer flere dager. Fikk noen stilige av ungene i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal i bursdag til nevøen til mannen om en time, og her sitter jeg og er IKKE fresh.. Burde sikkert dusja, men gidder ikke. Har lyst til å sove, men rekker ikke..

Pokker at jeg sa ja til at vi skulle komme.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appelsinene er gode nå. Spiser den fjerde i dag.. :sikle:

Så sunn du er!

Sliten og lykkelig! :)

Bursdagen var kjempevellykka og det var en storfornøyd Prinsesse som la seg for en halvtime siden :)

Så bra :klemmer:

Vi skal i bursdag til nevøen til mannen om en time, og her sitter jeg og er IKKE fresh.. Burde sikkert dusja, men gidder ikke. Har lyst til å sove, men rekker ikke..

Pokker at jeg sa ja til at vi skulle komme.. :sukk:

Tenkt så deilig når du kommer hjem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå gleder jeg meg mest til å komme hjem igjen ja. Da skal jeg sløve foran TV med strikketøy, fyr på peisen og bare kooose meg :)

Har du hatt en fin dag Kamela? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fint :) Vi kom en time etter de andre, for poden var på musikkskolen, og vi satt litt etter at de andre hadde reist. Faktisk var svigermor "spiselig" i dag også! :overrasket: Skjønner ikke hva som har skjedd med den dama, men bra er det!

Kanskje hun har fått seg litt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fint :) Vi kom en time etter de andre, for poden var på musikkskolen, og vi satt litt etter at de andre hadde reist. Faktisk var svigermor "spiselig" i dag også! :overrasket: Skjønner ikke hva som har skjedd med den dama, men bra er det!

Kanskje hun har fått seg litt? :fnise:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt trøtt trøtt.. :Gjesp: Klarte så vidt å komme meg opp før Prinsessa reiste på skolen, og ble deretter sendt på sofaen av mannen som syntes jeg burde sove litt til.. Han er nå god også.. :rødme:

Sov et par timer til, og har ikke gjort mye fornuftig etter det. Har ryddet bittelitt på kjøkkenet, og lagt tøy i tørketrommelen. Oppvaskmaskinen er klargjort, men jeg har ikke satt den på enda. Får ikke bestemt meg om jeg skal ha kaffe enda eller ikke, og vi bruker samme kontakt til kaffetrakter og oppvaskmaskin.. Livets store valg... :sukk:

Fikk endelig samlet nok energi til å støvsuge, men da hadde mannen tatt ut kontakten til sentralstøvsugeren i kjellern, så det utgikk foreløpig. :hoppe::roll:

Tror jeg skal surfe litt på KG, om jeg orker...

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surfa litt ja, men så kom ungene hjem og nå har vi kjøpt grunning til rommet til Prinsessa. Må få inn panelen og finne en plass vi kan stå å grunne den på før vi paneler rommet hennes.

Nå skal jeg lage middag. Ungene er ute og står på ski og mannen har bursdag.

Tar med meg MP3 spillern og fortsetter å høre på Arn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...