Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Rettelse: Det ble 104 ting. For det var 2 kjøkkenkluter jeg glemte å skrive opp :fnise:

Er ferdig med mesteparten av dagens husarbeid.

Har strikket ferdig et par sokker. Må feste tråder.

Trappa, og hele første etasje er støvsugd.

Kjøkken, gang og stue er rydda.

Salongen er støvsugd.

Og, som sagt, 104 plagg er bretta sammen.

Oppvaskmaskinen er tømt

Vaskemaskinen er kjørt og tøyet er lagt i tørketrommelen.

PUH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutta har reist til broren til mannen. Mannen skulle hjelpe han med noe pcgreier. Prinsessa og jeg skal i stallen kl 19. Det er kaldt ute, så vi får kle oss godt :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kaldt for Prinsessa å ri i dag. Minus 14 grader er kaldt for tær og hender.. :fryser: Men det var fint å stå ute, da virket det ikke så kaldt faktisk!! :overrasket: Prinsessa har tatt en dusj og er i seng, Poden og mannen kom hjem for 10 minutter siden og nå er Poden også i seng. Blir vel en sløv kveld resten av kvelden. Eller forresten. Vi må ut med søpla. Plast, papir, restavfall og matavfall blir henta i morra. Tror jeg... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå å strikke litt og være sosial med mannen, som ser på TV. I den grad det går ann å være sosial når man ser på TV... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har gått og lagt seg! :sjokk: :dåne: Ikke skal han jobb i morra heller... Han må være syk.. Det verste er at det er over en halvtime siden han la seg! *skjønner ingenting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krynkel

Multi spør om dere aldri legger dere samtidig, jeg spør: Legger dere dere alltid så SENT!?

Her kollapser man i 23-tiden. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja samme her. kolappser tidligere hvis jeg har vært på jobb. da sovner jeg gjerne på sofaen med min sønn. kosestund <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger dere dere aldri samtidig? :klø:

:kaffekopp:

Sjelden vi legger oss samtidig for tiden. :(

Multi spør om dere aldri legger dere samtidig, jeg spør: Legger dere dere alltid så SENT!?

Her kollapser man i 23-tiden. :Gjesp:

ALLTID så sent ja. Og i går var det da ikke spesiellt sent?

ja samme her. kolappser tidligere hvis jeg har vært på jobb. da sovner jeg gjerne på sofaen med min sønn. kosestund <3

Kos på sofaen er herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja veldig kos på sofaen etter en hektisk dag.

i dag er jeg syk :( skal snart krype under dynen litt. 3 timer søvn er ikke nok altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skulle hjelpe meg og få ut søpla i går. Det var så mye, så jeg tenkte vi kunne ta det sammen. Men da han brått og uventet gikk å la seg, så orket jeg ikke.

Han er tydeligvis trøtt i dag også, for han har ikke våknet enda, så da måtte jeg ut med alt selv. 2 sekker med papiravfall, en sekk med plast, 1 pose restavfall og 1 med organisk avfall.

I tillegg har jeg renset kattedoen, satt på en vaskemaskin, tømt oppvaskmaskinen og fyllt den og satt den på igjen.

Kjøkkenbenkene er vasket og stua ryddet. En GOD start på dagen :)

Det er fyr i ovnen og kaffe på kanna. Kan man bedre ha det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...