Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var sikkert kjempegodt når det ble ferdig! :jepp:

Det var det. OG jeg frøys ned resten, så 3 av oss har til en middag til :)

Fikk du shoppet noe i dag da? :)

Næsj. Skulle bare handle for mannen. Eller jo! Jeg kjøpte 2 pakker med roser på ICA. De kostet 39 pr bunt og det var vel 10 i hver. Kjempefine. På Biltema kjøpte jeg meg nytt litermål. Alle mine mål sprekker i bunn. Skjønner ikke hvorfor. Behandler dem da ikke så røft!! :klø:

Mannen og jeg har spillt Guitar Hero, og jeg er ferdig med siste :smoke: så nå er jeg klar for :sove: . Nattinatt.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det. OG jeg frøys ned resten, så 3 av oss har til en middag til :)

Næsj. Skulle bare handle for mannen. Eller jo! Jeg kjøpte 2 pakker med roser på ICA. De kostet 39 pr bunt og det var vel 10 i hver. Kjempefine. På Biltema kjøpte jeg meg nytt litermål. Alle mine mål sprekker i bunn. Skjønner ikke hvorfor. Behandler dem da ikke så røft!! :klø:

Mannen og jeg har spillt Guitar Hero, og jeg er ferdig med siste :smoke: så nå er jeg klar for :sove: . Nattinatt.

:natti:

På IKEA har de noen kjekke i metall. De er ikke så dyre og overlever alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Endelig blitt såpass våken at jeg kan si: God morgen! Setter igjen en :kaffekopp: De fleste på jobb klager på kruttkaffen min, håper den blir satt litt større pris på her :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i mine metallmål!

God morgen, Annie, jobber dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heller du varmt smør eller andre varme ting i litermålene? Det kan ofte sprekke dem...

Joa, jeg gjør nok det, men det burde de tåle. De gjorde jo det før.

Jeg liker å se igjennom dem... :sjenert:

:vinke: Endelig blitt såpass våken at jeg kan si: God morgen! Setter igjen en :kaffekopp: De fleste på jobb klager på kruttkaffen min, håper den blir satt litt større pris på her :ler:

Har holdt meg unna kaffe i dag. Har en sinnsyk hodepine og kaffe bare forsterker den.. :(

Er veldig glad i mine metallmål!

God morgen, Annie, jobber dere i dag?

Jeg har et lite i metall, men bruker det sjelden.

I dag ligger jeg på sofaen, og har meldt meg ut av all jobbing. Hodepine.. :sukk:

Jeg har plastlitermål i dritstygg gul plast som har overlevd siden 70-tallet :jepp:

Baker ikke så ofte...:sjenert:

:ler: De gamle er best :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*liker også gjennomsiktige litermål*

:5:

God bedring med hodepinen :troest:

Takk. :klem:

Formen generellt er helt ræva. Sover og sover og sover i dag. Nå skal ungene spille Guitar Hero, og jeg vurderer å gå opp i senga og legge meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det håper jeg også loffen :klem: Har sovet stort sett i hele dag, og skal snart finne senga. Burde tatt en dusj før jeg legger meg, men tror ikke jeg orker. Skal egentlig på kurs i morra, men sånn det ser ut nå, så må jeg ringe og si i fra at jeg er syk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er oppe og venter på at badet skal bli ledig. Først var det ungene, nå er det mannen. Jeg er tydeligvis sist i dag.. Ble hjemme fra kurset. Hodepinen er fortsatt ikke borte, og da orker jeg ikke først en times reisevei og så kurs. Mannen skal på møter på jobben i dag, så det blir stille og godt her :) Tid til å se Oprah og Dr.Phil bl.a.... :fnise:

:kaffekopp: til alle som vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, jeg gjør nok det, men det burde de tåle. De gjorde jo det før.

Jeg liker å se igjennom dem... :sjenert:

Har holdt meg unna kaffe i dag. Har en sinnsyk hodepine og kaffe bare forsterker den.. :(

Jeg har et lite i metall, men bruker det sjelden.

I dag ligger jeg på sofaen, og har meldt meg ut av all jobbing. Hodepine.. :sukk:

:ler: De gamle er best :Nikke:

:klemmer: hadde også hodepine i går!

*liker også gjennomsiktige litermål*

Like alle litermål!

Er oppe og venter på at badet skal bli ledig. Først var det ungene, nå er det mannen. Jeg er tydeligvis sist i dag.. Ble hjemme fra kurset. Hodepinen er fortsatt ikke borte, og da orker jeg ikke først en times reisevei og så kurs. Mannen skal på møter på jobben i dag, så det blir stille og godt her :) Tid til å se Oprah og Dr.Phil bl.a.... :fnise:

:kaffekopp: til alle som vil ha :)

Du verden så mye fint det er å se på tv på dagtid :fnise:

Slapp av og nyt dagen alene i fred og ro :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder på å brette sammen et tonn med tøy. Prinsessa har mest, mannen minst..

Skal faktisk telle hvor mange plagg det er.

Fortsettelse følger.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 102 plagg. Hvorav det er 1 håndkle og 10 single sokker.

Resten er:

Mitt 25 stk

Prinsessa 33 stk

Poden 19 stk

Mannen 14 stk.

Og noen sier at husarbeid er fort gjort!!! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...