Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er trøtt og sliten etter en lang dag med jobbing. Skal se ferdig Greys Anatomy nå og så er det senga :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Kamela, og alle andre :)

Venter besøk av venninnen min. Mannen er på jobb, han jobber ekstra i dag. Ungene er på skolen, og katta er helt gal.. :ler:

Har henta ved, og skal fyre opp her nå. Ikke fordi det er så kaldt, men det blir så lunt og fint med fyr i peisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vedovn jeg da.. Men lufter ut istedet for :fnise:

Drømmer om en skikkelig fin peis en gang i fremtiden.. + hus også da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å ha et hus å ha vedovnen i ja :ler:

Venninnen min har reist, og jeg har satt på tørketrommelen og hengt opp tøy. Må rydde litt her og ikke minst støvsuge. Skifte på senga må jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt besøk i store deler av dagen. Resten har jeg prata i telefon. På tide å gjøre noe her kanskje? Lurer på hva vi skal ha til middag? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svetter så fælt, så fyring utgår her.

Middag? Jeg har en pose indisk gryte tikka masala fra Toro og kyllingfiléter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble hamburgere. Gadd ikke mer avansert i dag. I morra skal jeg lage kjøttkaker, så da blir det mer ordentlig middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOOOOD MORGEN KG'ere!! :vinke::kaffekopp:

Vaskemaskinen er i gang, og jeg skal snart ordne meg litt for å ta en handletur. Mannen trenger noe på Biltema, og jeg skal bytte Guitar World Tour, for gitaren der virker ikke. Håper de har inne, sånn at jeg får med meg ny hjem.

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her var det stille gitt... :sukk:

Har vært på shopping og fikk med meg venninnen min. Kjempehyggelig :) Holder på å lager kjøttkaker til middag. Har spedd kjøttdeigen, og skal snart skrelle og sette over poteter. Så steker jeg kjøttkakene samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...