Annie Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #9381 Del Skrevet 23. januar 2009 har jeg visst glemt i dag. OGSÅ... Det er altfor mye blod i mitt alkoholomløp MEN, maten var god, selvom jeg hadde glemt å kjøpe hvitløksbrød. Hadde god salat ved siden av, og det holdt jo egentlig det. Har litt mens Prinsessa så en film. Godt! Nå ser resten av gjengen på Mythbusters, men det gidder jeg ikke. Teit og kjedelig program! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. januar 2009 #9382 Del Skrevet 23. januar 2009 Ser 'midsummer murders'. Ta et glass nå da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #9383 Del Skrevet 23. januar 2009 Holder på Tok resten i flaska. Har hatt den i ei uke, så nå var det på tide å bli ferdig med den. Logger av, for nå skal mannen bruke pcen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. januar 2009 #9384 Del Skrevet 23. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9385 Del Skrevet 24. januar 2009 Gode loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9386 Del Skrevet 24. januar 2009 Mannen er på vei i seng. Det skal jeg snart også kjenner jeg. I morra skal vi på utflukt og jeg gleder meg. Etterpå skal vi til svigers. Det blir ikke like morsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. januar 2009 #9387 Del Skrevet 24. januar 2009 Lykke til i morgen! Du får kose deg i din indre verden eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 24. januar 2009 #9388 Del Skrevet 24. januar 2009 Utflukt høres gøy ut. *fortrenger resten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9389 Del Skrevet 24. januar 2009 Tar med meg strikketøy, så har jeg noe å gjøre hos svigers. Det er så kjeeeeedelig der.. Tok ikke av meg sminken da jeg la meg i går, og nå har jeg noe på øyet. AU det er vondt! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. januar 2009 #9390 Del Skrevet 24. januar 2009 Har sitti og sett innsettingen av USA's 44de president! Dette er en god dag for USA, og jeg tror og håper at Obama vil bli en god president Det tror jeg også! Det er ekstremt dårlig stemning mellom mannen og meg her i kveld. Vi har ikke prata sammen på 5 timer, og jeg gidder ikke begynne.. Huff da! Vi burde det, men jeg er så lei av at det jeg gjør ikke blir sett, samt at han ikke kan glede seg over ting jeg syns er morsomt. Jeg kan glede meg over å skulle vise noe til han, og så klarer han å "spøke det bort" sånn at hele gleden blir borte.. Er lei I like måte caskr Verdens kuleste kjøttetende plante har flyttet inn i Annievillaen Fortell! Håper utflukten ble vellykket og at du har overlevd resten Hva slags utflukt var det? *ikke nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. januar 2009 #9391 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Håper du (og øyet ditt) har overlevd dagen. Endret 24. januar 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. januar 2009 #9392 Del Skrevet 24. januar 2009 Holder på Tok resten i flaska. Har hatt den i ei uke, så nå var det på tide å bli ferdig med den. Logger av, for nå skal mannen bruke pcen. Den er ikke dårlig da? Har nemlig en flaske stående fra sist helg, men korken har stått i.. tror du den er drikkendes enda... ? håper du har overlevd dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9393 Del Skrevet 24. januar 2009 Håper utflukten ble vellykket og at du har overlevd resten Hva slags utflukt var det? *ikke nysgjerrig* Alt var fint i dag Mer i bloggen Håper du (og øyet ditt) har overlevd dagen. Det gikk over ja Den er ikke dårlig da? Har nemlig en flaske stående fra sist helg, men korken har stått i.. tror du den er drikkendes enda... ? håper du har overlevd dagen Min var i hvertfall fin Og dagen har vært kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. januar 2009 #9394 Del Skrevet 24. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9395 Del Skrevet 24. januar 2009 Hei du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. januar 2009 #9396 Del Skrevet 24. januar 2009 Godt det er flere her som er våkne Jeg liker nattmennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9397 Del Skrevet 24. januar 2009 Da har du definitivt kommet rett Er du alene i kveld/natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. januar 2009 #9398 Del Skrevet 24. januar 2009 Da har du definitivt kommet rett Er du alene i kveld/natt? Nopes, sitter her med eksen min, og min eh...potensielle? :gjeiper: Vi nerder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9399 Del Skrevet 24. januar 2009 Herlig Håper eksen drar snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. januar 2009 #9400 Del Skrevet 24. januar 2009 Herlig Håper eksen drar snart Sitter her med kaffe, rødvin og whisky, så har det ikke så aller verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå