Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

:vin: har jeg visst glemt i dag. OGSÅ... :sur: Det er altfor mye blod i mitt alkoholomløp :opplyser:

MEN, maten var god, selvom jeg hadde glemt å kjøpe hvitløksbrød. Hadde god salat ved siden av, og det holdt jo egentlig det. Har :veslejenta: litt mens Prinsessa så en film. Godt! :)

Nå ser resten av gjengen på Mythbusters, men det gidder jeg ikke. Teit og kjedelig program!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder på :):klem:

Tok resten i flaska. Har hatt den i ei uke, så nå var det på tide å bli ferdig med den. Logger av, for nå skal mannen bruke pcen.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er på vei i seng. Det skal jeg snart også kjenner jeg. I morra skal vi på utflukt og jeg gleder meg. Etterpå skal vi til svigers. Det blir ikke like morsomt.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar med meg strikketøy, så har jeg noe å gjøre hos svigers. Det er så kjeeeeedelig der..

Tok ikke av meg sminken da jeg la meg i går, og nå har jeg noe på øyet. AU det er vondt! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitti og sett innsettingen av USA's 44de president! Dette er en god dag for USA, og jeg tror og håper at Obama vil bli en god president :)

Det tror jeg også!

Det er ekstremt dårlig stemning mellom mannen og meg her i kveld. Vi har ikke prata sammen på 5 timer, og jeg gidder ikke begynne.. :sur:

Huff da!

Vi burde det, men jeg er så lei av at det jeg gjør ikke blir sett, samt at han ikke kan glede seg over ting jeg syns er morsomt. Jeg kan glede meg over å skulle vise noe til han, og så klarer han å "spøke det bort" sånn at hele gleden blir borte.. Er lei :sur:

:klemmer:

I like måte caskr :klem:

Verdens kuleste kjøttetende plante har flyttet inn i Annievillaen :)

Fortell!

Håper utflukten ble vellykket og at du har overlevd resten :klemmer:

Hva slags utflukt var det? *ikke nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på :):klem:

Tok resten i flaska. Har hatt den i ei uke, så nå var det på tide å bli ferdig med den. Logger av, for nå skal mannen bruke pcen.

:goodbye:

Den er ikke dårlig da? Har nemlig en flaske stående fra sist helg, men korken har stått i.. tror du den er drikkendes enda... ?

håper du har overlevd dagen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper utflukten ble vellykket og at du har overlevd resten :klemmer:

Hva slags utflukt var det? *ikke nysgjerrig*

Alt var fint i dag :):klem: Mer i bloggen :)

Håper du (og øyet ditt) har overlevd dagen. :kose:

Det gikk over ja :klem:

Den er ikke dårlig da? Har nemlig en flaske stående fra sist helg, men korken har stått i.. tror du den er drikkendes enda... ?

håper du har overlevd dagen :klemmer:

Min var i hvertfall fin :) Og dagen har vært kjempebra :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Da har du definitivt kommet rett :fnise: Er du alene i kveld/natt?

Nopes, sitter her med eksen min, og min eh...potensielle? :gjeiper: Vi nerder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...