Annie Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #9221 Skrevet 10. januar 2009 God morgen iss. Hva gjør du her så tidlig??
loffen Skrevet 10. januar 2009 #9222 Skrevet 10. januar 2009 Herregud, jeg håper du har sovet masse i dag!
iss Skrevet 10. januar 2009 #9223 Skrevet 10. januar 2009 God morgen iss. Hva gjør du her så tidlig?? Så ikke det før nå jeg! Jeg har vært på plandag på jobben idag. Klokka stod på 0625 fordi jeg ble hentet 0650, men har hatt feber i natt så jeg har nesten ikke sovet. Stod derfor helt frivillig opp 0610
Annie Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #9224 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Herregud, jeg håper du har sovet masse i dag! Har sovet i ca 4 1/2 time. ALTFOR LITE!! Så ikke det før nå jeg! Jeg har vært på plandag på jobben idag. Klokka stod på 0625 fordi jeg ble hentet 0650, men har hatt feber i natt så jeg har nesten ikke sovet. Stod derfor helt frivillig opp 0610 Har fått feber nå jeg også. Sitter ved siden av ovnen nå, men fryser allikevel. HAR IKKE TID TIL DETTE!! Jeg la meg kl 11 i dag og sto opp kl 16. Etter at jeg sto opp reiste vi en tur til broren til mannen. Lite ante jeg at mannen skulle formatere og legge inn windows på nytt der. Det endte opp med at vi var der i over 4 timer, og jeg frøys og gjespa om hverandre. I tillegg var jeg kjempesulten, og noen skiver med julekake blir man ikke mett av. Jeg frøys i bilen på vei hjem, og duppa litt av også. (14 minutters kjøretur) Så stoppa vi ved den lokale pizzasjappa og kjøpte med oss pizza hjem. Det er 22 grader i stua, i andre enden av vedovnen, men jeg fryser allikevel. Her hvor jeg sitter er det sikkert 30 grader. Må snart legge innpå mer ved... Skulle ikke forundre meg om jeg får influensa nå. Det kjennes sånn ut på kroppen. Den verker i alle ledd Endret 10. januar 2009 av Annie
Loevinna Skrevet 11. januar 2009 #9227 Skrevet 11. januar 2009 Æsj, det passer aldri å bli syk... Hvordan er formen idag? God bedring forresten!
Nótt Skrevet 11. januar 2009 #9228 Skrevet 11. januar 2009 Så kjedelig at du har blitt syk. Håper du blir raskt frisk. God bedring!!
Annie Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #9229 Skrevet 11. januar 2009 Æsj, det passer aldri å bli syk... Hvordan er formen idag? God bedring forresten! Takk for det Nei det passer aldri.. Men nå er jeg heldigvis ferdig med det jeg skulle i dag og noen dager fremover. Tror jeg skal holde meg i huset og på sofaen.. Er ikke noe bedre. Kanksje ikke feber, men slapp, hoster, fryser og vondt i kroppen.. Så kjedelig at du har blitt syk. Håper du blir raskt frisk. God bedring!! Det håper jeg også! God bedring til deg også
Nótt Skrevet 11. januar 2009 #9231 Skrevet 11. januar 2009 Takk for det Nei det passer aldri.. Men nå er jeg heldigvis ferdig med det jeg skulle i dag og noen dager fremover. Tror jeg skal holde meg i huset og på sofaen.. Er ikke noe bedre. Kanksje ikke feber, men slapp, hoster, fryser og vondt i kroppen.. Det håper jeg også! God bedring til deg også Her har jeg fått en nyhet i dag, som gjør at sykdommen kommer litt i bakgrunn - selvom det nå er enda mer viktig at jeg blir frisk. Fortsatt god bedring til deg!!
kamela Skrevet 11. januar 2009 #9232 Skrevet 11. januar 2009 Litt av en helg du har hatt Håper du tar det med ro og slipper å bli syk!
Annie Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #9233 Skrevet 11. januar 2009 Her har jeg fått en nyhet i dag, som gjør at sykdommen kommer litt i bakgrunn - selvom det nå er enda mer viktig at jeg blir frisk. Fortsatt god bedring til deg!! Jeg er tydelig ikke helt frisk, for jeg måtte - selv om jeg så tickeren din - inn og lete etter nyheten.. GRATULERER!!!! ENDELIG! Litt av en helg du har hatt Håper du tar det med ro og slipper å bli syk! Syk har jeg blitt, så nå er det bare å ta det med ro..
Nótt Skrevet 11. januar 2009 #9234 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er tydelig ikke helt frisk, for jeg måtte - selv om jeg så tickeren din - inn og lete etter nyheten.. GRATULERER!!!! ENDELIG! Syk har jeg blitt, så nå er det bare å ta det med ro.. Du er syk så du er tilgitt Endelig har det skjedd ja.
Annie Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #9235 Skrevet 11. januar 2009 Det er bare helt fantastisk morsomt!!
Nótt Skrevet 11. januar 2009 #9236 Skrevet 11. januar 2009 Det er bare helt fantastisk morsomt!! Ja det er det, men jeg har ikke helt skjønt det ennå.
Annie Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #9239 Skrevet 11. januar 2009 Hoster og spyr om hverandre her. Spyr fordi jeg hoster så mye. Ikke engang Cosylan tar dette her..
iss Skrevet 11. januar 2009 #9240 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har heldigvis "bare" høy feber jeg Kjenner at hvis jeg hoster så spyr jeg men jeg er jo så slakk at jeg klarer fint å bare hoste svakt ett par ganger før det gir seg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå