Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

God jul!! :) I kveld drar jeg oppover til gamle trakter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes jeg drar kjensel på den oppskriften. :ler: Det er den beste ribba jeg får. :sikle:

Ellers var det godt å lese at monsteret har dratt videre. :klemmer:

Skjønner ikke at du kjenner igjen den... :ler:

Og det er sååå godt å være seg selv igjen :jepp:

:klem:

God jul!! :) I kveld drar jeg oppover til gamle trakter.

Jeg reiser herfra i morra ;)

God jul til deg! :klem:

Skrevet

Deilig at monsteret forsvant, det er liksom nok med følelser i julen fra før av...

:klemmer:

Skrevet

Helt klart, og spesiellt siden vi ikke skal ha barna hos oss i år... :trist:

Skrevet

Har hatt en real ryddesjau på kjøkkenet. Har strøket duker, bretta tøy, frysi ned mat og satt på oppvaskmaskinen. Vaskemaskinen går også, så nå blir det jul i heimen :tree:

Skrevet

Skal dere feire sammen med din familie?

Skrevet

Ja, vi reiser nedover i morra, og da blir vi 21 stk tror jeg.

Skrevet

Da har jeg spedd og stekt grove medisterkaker.

Kransekake er sprøytet ut (bruker sprøyte så jeg slipper og trille ut) og jeg holder på å steke den. I tillegg har jeg vasket 2 maskiner med tøy og tørket mesteparten. Må få lagt det på plass etterpå.

Har også fått kost meg med en bok på kjøkkenet. Det er så godt å sitte der med levende lys, kongerøkelse og bare kjenne at jeg er så godt som ferdig til jul :nisse:

Skrevet

:tree:

:nissegutt: Bare på en liten rundtur for å ønske deg og dine :nissegutt:

en fin og fredelig jul!

:klemmer:

Skrevet

Takk for det Løven og GOD JUL til deg også! :nissekyss:

Skrevet

GOD JUL ANNIE!!!

:tree::gave::kalle::klemmer:

God tur nedover, håper du får det kjempefint!!! :smilbla:

Skrevet

Takk for det loffen :klem: I like måte! :nissekyss:

Skrevet
God jul !!!

:nissevink:

God jul KI :nissekyss:

GOD JUL!

:nissekyss:

God jul til deg også Inlove :nissekyss:

Så var det 1. juledag og vi slapper av hjemme. Det er bare mannen og jeg her, og jeg lå leeeenge i dag.

I utgangspunktet skulle vi vært hos familien min i natt, for å være med på julebrunch hos den ene søsteren min, men vi fant ut i går kveld, at det var godt å komme hjem. Må passe på når vi ikke har barn hjemme og kose oss litt bare vi to. :roll:

Så da vi kom hjem, fyrte vi opp her, og snakket i 2 timer før vi fant senga. Spiste god frokost/luch/middag da jeg endelig sto opp, og tok riskrem til dessert :sikle:

Har fått ryddet litt her, for da vi reiste i går gikk det forholdsvis fort for seg og vi forlot huset som et rotehus. Nå er ting på plass igjen, og vi sitter ved hver vår pc og surfer, samtidig som vi hører på julemusikk på anlegget. HERLIG! :)

Skrevet

Vi har hatt besøk av fetteren til mannen. Kjempehyggelig og jeg husket på å sette frem kaker.. :ler:

Ikke lenge siden han reiste og jeg har funnet ytrefilèt i frysern, og holder på å lage fløtegratinerte poteter. Det blir seeen middag på oss i dag :fnise:

Til maten, eller etter, skal vi skal se en film. The Queen. Gleder meg :)

Skrevet

Hei loffers :klem:

Har henta Prinsessa i Oslo i dag. Det er godt å få henne hjem igjen, etter at hun har feiret jul hos faren sin. I morra kommer Poden og på mandag skal vi feire "julaften" her hos oss. :tree: Gleder meg :) Mannen har snakket om at jeg får fin gave av han nemlig, og jeg er kjempespent!!!

Ellers holder vi på å bygge litt på rommet til Prinsessa. Det skal opp bæring og gulv, så vi holder på med bæringa nå, så blir det vel gulv på tirsdag antar jeg. :tommelopp: Gleder meg til vi er ferdige med rommet hennes, sånn at vi kan få vårt tilbake igjen. Savner å ha eget soverom..

Skrevet

GOD JUL ANNIE

Det tok litt tid før jeg kom innom igjen. Men det var heldigvis ikke så mye å oppdatere seg på. Håper at dere har det fint. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...