Multi Skrevet 17. desember 2008 #9021 Skrevet 17. desember 2008 Har klippet meg. KORT!!! :dåne: En kort bob-variant. Hadde faktisk lignende for 20 år siden, så nå har jeg blitt ung igjen. Så spennende! Bilde? Jeg vil også se bilde!
Annie Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9023 Skrevet 18. desember 2008 Spennende med nytt hår da. Kjempe! Lurer på hvor lang tid jeg bruker før jeg slutter å skvette når jeg ser meg i speilet..? Jeg vil også se bilde! Bilde Tror ikke jeg kommer til å legge ut bilde her.. Kanskje i spacet mitt. Det er privat..
Annie Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9024 Skrevet 18. desember 2008 Har hatt kjempevondt i hodet i dag. Har stort sett sovet på sofaen. Skuldrene verker, hodet verker og det brenner i armene. Vet hvorfor, for jeg har holdt på mye her i det siste, og i går kveld, flettet jeg afrofletter på Prinsessa i 1 1/2 time. Flettet hele håret i 11 små fletter som gikk fra pannen og ned til nakkefestet. Stilig, men tungt for armene mine.
Annie Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9026 Skrevet 18. desember 2008 Hodet er ikke så vondt, men armene og skuldrene er null verd. Har laget middag, hengt opp tøy, og satt på oppvaskmaskinen. Burde bake ut Sprutbakkelsene, men vet ikke om jeg orker. Har ingen energi i dag
Gjest Spiss Skrevet 18. desember 2008 #9027 Skrevet 18. desember 2008 Men du har gjort veldig mye den siste tiden, så det er nok ikke farlig om du ikke orker mer i dag
Annie Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9028 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet. Heldigvis
Annie Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9030 Skrevet 18. desember 2008 Hei loffen Har funnet noe av energien, så nå skal jeg bake ut sprutbakkels
Annie Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9032 Skrevet 18. desember 2008 Er ferdig med å bake Har bare å lage kransekake igjen, og det skal mannen og jeg gjøre i morgen kveld. Da har jeg 7 slag faktisk!! Juletreet er kjøpt inn, og Prinsessa og jeg skal pynte det enten på søndag, eller mandag. Hun reiser jo bort til faren sin i jula, og da er det hyggelig å ha litt jul her hjemme før hun reiser.
Annie Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #9033 Skrevet 19. desember 2008 Mannen og jeg ser film. World Trade Senter. Forferdelig, men utrolig viktig film. Ungene er snart ferdige på skolen, og etterpå skal vi ut på juleshopping. I tillegg trenger de klær og sko, så vi må få gjort det i dag.
FrizzleSizzle Skrevet 19. desember 2008 #9035 Skrevet 19. desember 2008 7 slag! (bolledeig-smiley passer vel fortreffelig ) God helg!
Annie Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #9036 Skrevet 19. desember 2008 Ha en fin shoppingtur Annie! Takk for det. Nå tror jeg faktisk vi er ferdige med julegavene for i år!! Skal kjøpe en stor julegruppe til svigers. De har ALT, og ønsker seg ingenting. Blomster holder lenge, og en dyr julegruppe kjøper de ikke selv. 7 slag! (bolledeig-smiley passer vel fortreffelig ) God helg! Passer perfekt God helg til deg også!!
Annie Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #9037 Skrevet 20. desember 2008 Sto opp seint i dag. Kl 11.30 faktisk!! :dåne: Men det var godt.. :)Har spist frokost, og rydda litt her. Skal fortsette å rydde, brette og legge bort tøy, tørke støv, og støvsuge. Så må vi vel begynne å finne frem litt julepynt, samt ta av nettingen på juletreet, sånn at det får opprinnelig form. Regner med å pynte det på mandag, eller i morra.
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2008 #9038 Skrevet 20. desember 2008 Godt å se at det er flere enn jeg som er syvsovere. Var ikke oppe før 11.50 jeg... Og planene i dag er å gjøre minst mulig.
Annie Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #9039 Skrevet 20. desember 2008 Minst mulig er en god plan Burde rydde bort fra tørkestativet jeg nå. Burde få det på plass i skuffer og skap også, men jeg finner ikke arbeidslysten min...
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2008 #9040 Skrevet 20. desember 2008 Minst mulig er en god plan Burde rydde bort fra tørkestativet jeg nå. Burde få det på plass i skuffer og skap også, men jeg finner ikke arbeidslysten min... Sånn som du har jobbet i det siste, så er det jammen ikke noe rart om arbeidslysta stikker av. Det hadde jeg gjort om noen hadde herjet sånn med meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå