Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er nesten ferdig med 3 gardinlengder. Har ikke fått sydd noe før i dag, og det går fort når jeg setter i gang. :) Når jeg er ferdig med 4 lengder, skal jeg sy en løper og 2 brikker. De blir kjempefine :)

Klarte meg lenge med å sy to gardinlenger til tv-stua, jeg, resten får vente et år til :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klappe: Så flink du er!

Jeg legger inn en bestilling på hvit løper 140x50 cm. :fnise:

SURE!!! :hoho:

Klarte meg lenge med å sy to gardinlenger til tv-stua, jeg, resten får vente et år til :fnise:

Det gikk fort med mine 4 panellengder. Nå er det strøket og hengt opp. Bilde i bloggen :)

Skrevet
*iler inn i bloggen*
:hoppe:

:fnise:

Good morning :)

Gudd mårning til deg også :)

I går kveld laget jeg deig til sprutbakkels, og på morran i dag har jeg laget kransekakedeig.

Drømmer, ristopper og pepperkaker er ferdig :tommelopp:

Skrevet

Vet ikke hvor mange jeg gidder å bake. Tipper jeg gir meg etter disse to.. Har kjøpt 2 bokser av poden som sparer til skoletur, så da har jeg 7 slag. Det får holde :fnise:

Oppvaskmaskinen går, gulvene er støvsugd, og stue og kjøkken er ryddet. Har bretta tøy, og skal henge opp tøy nå. Må sette på en vaskemaskin også, men får se hva jeg rekker før venninnen min kommer på kaffe.

Skal til frisøren i dag forresten. Og gruer meg sinnsykt!!! UÆÆÆÆÆ!! :redd:

Skrevet

Så effektiv du er da!

Lillegull ligger og sover, så jeg burde ha skiftet på senga, vasket klær og ryddet på kjøkkenet, men istede så sitter jeg her.... :sjenert:

Skrevet

Har hatt 2 effektive og gode dager nå. Deilig!! :) Kos deg med lillegull så lenge og mye du kan. Plutselig er de tenåringer og vil ikke kose...

:klem:

Skrevet

Kan du ikke få prinsessa til å gjøre det da? Du må få i gang de ungene dine. De liker å både stryke, lage mat, og steke vafler, du må bare la dem gjøre det :lur:

Skrevet

Har klippet meg. KORT!!! :dåne: En kort bob-variant. Hadde faktisk lignende for 20 år siden, så nå har jeg blitt ung igjen. :fnise:

Skrevet
Har klippet meg. KORT!!! :dåne: En kort bob-variant. Hadde faktisk lignende for 20 år siden, så nå har jeg blitt ung igjen. :fnise:

Så spennende! Bilde?

Skrevet
Kan du ikke få prinsessa til å gjøre det da? Du må få i gang de ungene dine. De liker å både stryke, lage mat, og steke vafler, du må bare la dem gjøre det :lur:

Hun gjør mye hun, men jeg lar ikke henne slippe til på gardinene nei! :ler:

Det ble sikkert kjempefint! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...