Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får sørge for at mannen stiller som vakt på juleballet for Poden. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:jepp: Ja, ikke glem delegeringen!

Skrevet
Har lovet Smulen hus. :) Har ikke limpistol, og han vi spise det opp siden. :ler:

Da er det kanskje dumt med limpistol ja. Skjønner ikke at de orker å spise det støvete ekle huset jeg, men hver sin smak :spy:

Noe spennende som har skjedd her i det siste da?

(måtte ta en annie på en 10-20 sider :sjenert: )

Det skjer lite om dagen. Jeg er sløv på KG, men det går i juleforberedelser med baking, litt vasking og ikke minst å fyre i ovnen. Det er kaldt her om dagen. Dvs, i dag er det bare minus 5, det har vært nede i 17 kalde!! :fryser:

:hallo: Innom med en :kaffekopp: Håper du får en fin dag, pass på at du ikke stresser deg ihjel før jul da :)

Har vært på kurs. VELDIG bra kursdag :tommelopp: Og jeg stresser ikke. Det gidder jeg ikke :fnise:

Det er ball for 10 klasse, han går i 8. Men uansett, så jobber han, og det er ikke min sønn, så jeg slipper unna der gitt. Moren hans kan jo - for en gangs skyld - ta i et tak og være med på noe...

:jepp: Ja, ikke glem delegeringen!

Delegering er veldig viktig.

Jobber med saken :lur:

Skrevet

Holder på med middagen. Fant svinestek i frysa og tar det, surkål og kokte poteter til. Samt brun saus selvfølgelig. De her elsker brun saus.. :ler:

Skrevet

Men skal foreldrene til de i 8.klasse være vakt på ballet for 10.klasse?

Skrevet

Jeg siitter i senga ennå jeg. :fnise: Sånn er det når man ikke er helt i slaget.

Skrevet
Men skal foreldrene til de i 8.klasse være vakt på ballet for 10.klasse?

:Nikke:

Jeg siitter i senga ennå jeg. :fnise: Sånn er det når man ikke er helt i slaget.

Uff da. God bedring :troest:

Skrevet

Ble ikke baking på oss i dag, vi fik besøk. :)

Ha en fin kveld! :klemmer:

Skrevet

Vi har vært på lysfest i dag. I stedet for juleavslutning og juletrefest på skolen til Prinsessa, så var det lysfest. Vi møtte opp i kirken, og skolekoret sang, det var også andre opptredender. Bl.a så sang Prinsessa sammen med 3 andre. De var så flinke :rødme: Da vi gikk ut av kirken, sto det lykter, som ungene har laget, oppover på hver side av veien gjennom kirkegården. Ungene tok med seg 1 hver, og vi gikk i et "lystog" opp til skolen. Der var det sang, gang rundt juletreet, gløgg og pepperkaker. :tree:

Det varte i ca 2 timer, og da begynte jeg å bli kald, så det var godt å komme hjem, fyre i ovnen, drikke kakao og se håndballkamp :flagg::duskedame:

Skrevet (endret)

I kveld har mannen og jeg sett en westernfilm på Nrk3, og nå er det Days of Thunder. Jeg har hengt opp tøy, og skal sløve litt her før jeg legger meg. Er stuptrøtt i dag.. :Gjesp:

Endret av Annie
Skrevet

Koselig med lysfest :)

Vanlig lim funker bra på pepperkakehus :Nikke: For ikke å snakke om ferdigkjøpte deler.

Ha en god helg, Annie!

Skrevet

God helg til deg også caskr :)

Er nesten ferdig med helgevasken. Det gjenstår å vaske gulvene og skifte på sengene. :tommelopp:

Skrevet

:vinke:

Her er også gulvvasken tatt til helga. :nigo:

Skrevet
Så effektive dere er på en fredag da :sur:

Jeg har ikkke gjort en dritt, det er Noen som vasker gulv her. :Hehe:

Skrevet (endret)

Ja du har denne supermannen du :ler:

Endret av Spiss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...