Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må visst lage en porsjon til, for det ble bare 28 stk. Av erfaring forsvinner de fort.. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slenger du over et par til meg? :sikle:

Kom du, så skal du få så mange du vil ha ;)

Skrevet

:rope: Herover folkens, utdeling av ristopper!

28 stk er ikke så mange, nei :)

Skrevet
Kom du, så skal du få så mange du vil ha ;)

Er redd jeg ikke rekker tilbake til jeg skal gjøre en god gjerning igjen i morgen tidlig... :sukk:

Skrevet

Men er de store, så er ikke 28 så lite likevel. :ler:

Skrevet
:rope: Herover folkens, utdeling av ristopper!

28 stk er ikke så mange, nei :)

Nei, jeg må nok lage fler.. :fnise:

Er redd jeg ikke rekker tilbake til jeg skal gjøre en god gjerning igjen i morgen tidlig... :sukk:

Kom i overimorra da vel :):klem:

Men er de store, så er ikke 28 så lite likevel. :ler:

Kjempestore faktisk.. :ler:

Skrevet

God morgen :)

Koser meg med en :kaffekopp: før jeg skal en tur til venninnen min, og så på møte.

Det skjer så mye nå før jul at jeg holder på å bli sprø! Avslutninger, fester og konserter for ungene flere dager i uka! MÅ det strengt tatt være så mange avslutninger? Poden går i 8 klasse og der er det helt håpløst! Det er avslutning, møter, julemesse, vaktlister ifht juleball for 9 og 10 klasse.. HJELP! Blir dessverre lei jul og alt FØR jula starter.. :sukk:

Skrevet

Huff, juletida skal være koselig og ikke stress. Er det ikke mulig å kutte ut noe av det?

Skrevet

Ristopper :sikle: Kanskje jeg må lage det i år også...

Skrevet
:kose:

:klem:

Huff, juletida skal være koselig og ikke stress. Er det ikke mulig å kutte ut noe av det?

Det er dessverre ikke det. :sukk: Men det hører på en måte med også, når man har barn.

Ja det må du!! :jepp:

Skrevet

Har vært hos venninne, på møte, har handlet mat, kjøpt gave til svigerfar som blir 70 på fredag, laget middag, spist middag, ryddet etter middag, funnet frem til Prinsessa som akkurat nå har begynt å bake pepperkaker, og slapper nå av med en :smoke: Skal straks ut på kjøkkenet og hjelpe henne :)

Skrevet

Kanskje i kveld.... de kan sikkert kjøres i stavmikseren. :fnise:

Skrevet

Kanskje bake pepperkaker i morra. Jeg har i alle fall laget mal til et lite pepperkakehus i dag.

*urk*

Skrevet
Kanskje i kveld.... de kan sikkert kjøres i stavmikseren. :fnise:

:hoho:

Har bakt pepperkaker i dag vi. Dvs, Prinsessa bakte kjevlet og laget figurer, jeg bare stekte dem. Det er godt med store barn :tommelopp:

Skrevet
Kanskje bake pepperkaker i morra. Jeg har i alle fall laget mal til et lite pepperkakehus i dag.

*urk*

Gjør som jeg gjorde, og så dropper du huset. ;)

Og om du skal ha hus, så lim det sammen med limpistol. Enkelt :tommelopp: I vinduene fester du gelantinplater, så ser det ut som vindusglass :)

Skrevet

Har lovet Smulen hus. :) Har ikke limpistol, og han vi spise det opp siden. :ler:

Skrevet

Noe spennende som har skjedd her i det siste da?

(måtte ta en annie på en 10-20 sider :sjenert: )

Skrevet
:hallo: Innom med en :kaffekopp: Håper du får en fin dag, pass på at du ikke stresser deg ihjel før jul da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...