Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen spiller julemusikk. HERLIG! :tree:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, julemusikk! :digge::danse:

En riktig god førjulshelg til deg!

Skrevet

Mariah Careys julealbum er favoritten her i huset. Det er snart juuuul!!!! :bolledeig:

Men nå har vi sløvet lenge nok! Reiser for å hente bilen. :goodbye:

Skrevet
Takk det samme Enigma :)

Trærne er tunge av nydelig hvit og fin snø. Det er så vakkert ute. Alt er rent og ryddig :)

I hvertfall ser det sånn ut... :fnise:

Jeg gleder meg så til en snartur oppover i helga. Kanskje jeg finner julestemninga :)

Skrevet
Jeg gleder meg så til en snartur oppover i helga. Kanskje jeg finner julestemninga :)

Får du det ikke her, så får du det ikke i år :)

Håper du får en koselig helg! :klem:

Takk i like måte :klem:

Skrevet

Bilen er hentet, skolebrød kjøpt og fortært :fnise:

Skrevet

Mannen har vasket vinduene i stua, mens jeg har vasket vindusposter, og flyttet litt om på plantene der. Har vasket pc-skapet, og støvsugd hele første etasje, samt trappa.

Noen av plantene har fått en liten justering også. Måtte klippe av tørre spisser på noen.

Godt å ha fått gjort disse tingene, for de tar så lang tid å gjøre..

Skrevet

Håper du får en fin helg Annie! :klemmer:

Skrevet

Har planer om det ja :jepp:

I morgen skal vi på Hjertevandring. Det er et prosjekt skolen til Prinsessa har sammen med lokale kunstnere. Aner ikke hva det går ut på, men de har visst laget hjertelykter. Regner med at vi gjør det når det har blitt mørkt, for da syns jo lyktene mye bedre. :)

Søndag skal vi feire mannens 41 års dag. Han har bursdag på mandag, men det passer bedre å legge feiringen til helg. Siden vi har gjort rent så bra her i dag, blir det ikke så mye å gjøre på søndag. Må bake da, men det er bare kos :)

Skrevet

Det blir sikkert kos alt sammen! :)

Hjertevandring høres spennende ut.

Skrevet

Kaker syns jeg faktisk det er hyggelig å bake. Gjærdeiger derimot, liker jeg ikke.

Gleder meg til hjertevandringen ja. Er spent på hva det egentlig er. :)

Men nå skal jeg legge meg. Planen er å ikke ha noe annet å gjøre på søndag enn å lage middag og pynte bløtkake. Lurer på om jeg klarer det denne gangen? Tipper at det ikke går... :fnise:

Skrevet

Men i svarte!! Nå skulle jeg svare på kalenderspørsmålet for i dag 6 desember, men får beskjed om at den ikke er aktiv! :kjefte:

Skrevet
Men i svarte!! Nå skulle jeg svare på kalenderspørsmålet for i dag 6 desember, men får beskjed om at den ikke er aktiv! :kjefte:

Prøvde akkurat jeg også, og fikk samme beskjed... :kjefte:

Skrevet
God morgen Annie. :kaffekopp:

God ettermiddag Nótt :)

Prøvde akkurat jeg også, og fikk samme beskjed... :kjefte:

Det virker nå :)

Har bakt en sjokoladekake. Mannen ville ha bløtkake og sjokoladekake til i morra, så da får han det :)

Lurer på hva jeg skal pynte bløtkaka med? Er så lei jordbær, men vet at det er det de fleste liker..

Skrevet

Ja jeg tror det blir hyggelig :)

Han har fått den ene gaven. Vinterstøvler. Men jeg har en til på lur. En film med Will Smith. Husker ikke hva den heter, men han har ønsket seg den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...