Annie Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8881 Skrevet 5. desember 2008 Mannen spiller julemusikk. HERLIG!
FrizzleSizzle Skrevet 5. desember 2008 #8882 Skrevet 5. desember 2008 Åh, julemusikk! En riktig god førjulshelg til deg!
Annie Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8883 Skrevet 5. desember 2008 Mariah Careys julealbum er favoritten her i huset. Det er snart juuuul!!!! Men nå har vi sløvet lenge nok! Reiser for å hente bilen.
*Enigma* Skrevet 5. desember 2008 #8884 Skrevet 5. desember 2008 Takk det samme Enigma Trærne er tunge av nydelig hvit og fin snø. Det er så vakkert ute. Alt er rent og ryddig I hvertfall ser det sånn ut... Jeg gleder meg så til en snartur oppover i helga. Kanskje jeg finner julestemninga
Annie Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8886 Skrevet 5. desember 2008 Jeg gleder meg så til en snartur oppover i helga. Kanskje jeg finner julestemninga Får du det ikke her, så får du det ikke i år Håper du får en koselig helg! Takk i like måte
Annie Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8887 Skrevet 5. desember 2008 Bilen er hentet, skolebrød kjøpt og fortært
Annie Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8888 Skrevet 5. desember 2008 Mannen har vasket vinduene i stua, mens jeg har vasket vindusposter, og flyttet litt om på plantene der. Har vasket pc-skapet, og støvsugd hele første etasje, samt trappa. Noen av plantene har fått en liten justering også. Måtte klippe av tørre spisser på noen. Godt å ha fått gjort disse tingene, for de tar så lang tid å gjøre..
Annie Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8890 Skrevet 5. desember 2008 Har planer om det ja I morgen skal vi på Hjertevandring. Det er et prosjekt skolen til Prinsessa har sammen med lokale kunstnere. Aner ikke hva det går ut på, men de har visst laget hjertelykter. Regner med at vi gjør det når det har blitt mørkt, for da syns jo lyktene mye bedre. Søndag skal vi feire mannens 41 års dag. Han har bursdag på mandag, men det passer bedre å legge feiringen til helg. Siden vi har gjort rent så bra her i dag, blir det ikke så mye å gjøre på søndag. Må bake da, men det er bare kos
loffen Skrevet 6. desember 2008 #8892 Skrevet 6. desember 2008 Det blir sikkert kos alt sammen! Hjertevandring høres spennende ut.
Annie Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #8894 Skrevet 6. desember 2008 Kaker syns jeg faktisk det er hyggelig å bake. Gjærdeiger derimot, liker jeg ikke. Gleder meg til hjertevandringen ja. Er spent på hva det egentlig er. Men nå skal jeg legge meg. Planen er å ikke ha noe annet å gjøre på søndag enn å lage middag og pynte bløtkake. Lurer på om jeg klarer det denne gangen? Tipper at det ikke går...
Annie Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #8895 Skrevet 6. desember 2008 Men i svarte!! Nå skulle jeg svare på kalenderspørsmålet for i dag 6 desember, men får beskjed om at den ikke er aktiv!
Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2008 #8897 Skrevet 6. desember 2008 Men i svarte!! Nå skulle jeg svare på kalenderspørsmålet for i dag 6 desember, men får beskjed om at den ikke er aktiv! Prøvde akkurat jeg også, og fikk samme beskjed...
Annie Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #8898 Skrevet 6. desember 2008 God morgen Annie. God ettermiddag Nótt Prøvde akkurat jeg også, og fikk samme beskjed... Det virker nå Har bakt en sjokoladekake. Mannen ville ha bløtkake og sjokoladekake til i morra, så da får han det Lurer på hva jeg skal pynte bløtkaka med? Er så lei jordbær, men vet at det er det de fleste liker..
Loevinna Skrevet 6. desember 2008 #8899 Skrevet 6. desember 2008 Så koselig med bursdagsfeiring i morgen da
Annie Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #8900 Skrevet 6. desember 2008 Ja jeg tror det blir hyggelig Han har fått den ene gaven. Vinterstøvler. Men jeg har en til på lur. En film med Will Smith. Husker ikke hva den heter, men han har ønsket seg den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå