Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Boller til folket. *setter fra seg et fat og løper*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallo Annie-mor. Bare innom og oppdaterer meg og :ler: av listenissen din. Høres ut som om du har like fint vintervær som det det er her.

Listenissen er fast avatar i jula. Hadde glemt at jeg hadde den, helt til jeg gikk gjennom avatarene mine som jeg har lagret på pcen. Da var det bare å finne den frem :)

:kaffekopp:

Drikker sjelden kaffe på kvelden, men håper din var god ;)

Kommer snart noen kanelboller med hilsen fra mannen. :fnise:

:hoppe:

:hoppe:

Ær'e du hoppær for a? :fnise:

Boller til folket. *setter fra seg et fat og løper*

:bolledeig: TAKK!! :klem:

Skrevet

Sov ufattelige 3 timer på sofaen i ettermiddag!! :sukk: Det har resultert i at jeg nå ikke finnes trøtt!! :sur:

Må allikevel finne senga snart. Skal på kurs i morra og blir henta klokka 9..

Skrevet (endret)

God morgen. :Gjesp:

Endret av Nótt
Skrevet
God morgen. :Gjesp:

På den tiden hadde jeg vært trøtt også... :troest:

Ha en fin kursdag! :kaffekopp:

Takk, den var kjempebra :)

Men jeg HATER fortsatt å ta buss!! :sur:

Måtte ta buss hjem i dag, og det var kaldt, vonde seter og tok lang tid!! Hadde jeg kjørt bil, hadde jeg spart 1 1/2 time i reisevei! :sur:

Skrevet

Er sliten i dag. Lang dag på kurs, gå 2 km til buss, vente på buss, kjøre buss i 40 minutter, hjem, handle, lage middag og rett på styremøte. Skulle vært og hentet bilen i kveld, men jeg orker det ikke, så vi tar det i morra.

Skrevet

Du får slappe av i kveld da. Også får du hente bilen i morgen. Du trenger sikkert ikke bilen i natt likevel. :klemmer:

Skrevet
:kose:

Jeg er også sliten i kveld.

Orker faktisk ikke ta dagbokrunden i dag heller.. :sukk: Lurer på om jeg noengang blir oppdatert? :vetikke:

Slapp av og legg deg tidlig du også. :klem:

Du får slappe av i kveld da. Også får du hente bilen i morgen. Du trenger sikkert ikke bilen i natt likevel. :klemmer:

Har planer om det ja. Bilen står trygt inne på et bevoktet område, utenfor jobben til mannen, så den er det ikke noe farlig med :)

:klem:

Skrevet

Slapper av med en kopp te og venter på at smertestillende pille skal virke litt før jeg finner senga. :)

:klemmer:

Skrevet
Slapper av med en kopp te og venter på at smertestillende pille skal virke litt før jeg finner senga. :)

:klemmer:

Kanskje jeg skal ta en rett-i-koppen-kakao :idesmil:

Håper medisinene virker snart og at du får en god natt! :klem:

:klem:

Løven! :klem:

Skrevet

Har sett De 3 musketerer på Zebra. Morsom film som jeg har sett mange ganger. Men nå er det natta. Tørketrommelen og oppvaskmaskinen er i gang, og puta venter :)

Skrevet

Ååå,nå fikk jeg lyst på kakao! Det tror jeg jammen meg jeg skal lage meg.

God helg,Annie :klem:

Skrevet

Kakao er godt ja :Nikke: Kos deg med den, og god helg til deg også! :klem:

Skrevet

Takk det samme Enigma :)

Trærne er tunge av nydelig hvit og fin snø. Det er så vakkert ute. Alt er rent og ryddig :)

I hvertfall ser det sånn ut... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...