Nótt Skrevet 3. desember 2008 #8861 Skrevet 3. desember 2008 Boller til folket. *setter fra seg et fat og løper*
Annie Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #8863 Skrevet 4. desember 2008 Hallo Annie-mor. Bare innom og oppdaterer meg og av listenissen din. Høres ut som om du har like fint vintervær som det det er her. Listenissen er fast avatar i jula. Hadde glemt at jeg hadde den, helt til jeg gikk gjennom avatarene mine som jeg har lagret på pcen. Da var det bare å finne den frem Drikker sjelden kaffe på kvelden, men håper din var god Kommer snart noen kanelboller med hilsen fra mannen. Ær'e du hoppær for a? Boller til folket. *setter fra seg et fat og løper* TAKK!!
Annie Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #8864 Skrevet 4. desember 2008 Sov ufattelige 3 timer på sofaen i ettermiddag!! Det har resultert i at jeg nå ikke finnes trøtt!! Må allikevel finne senga snart. Skal på kurs i morra og blir henta klokka 9..
Nótt Skrevet 4. desember 2008 #8865 Skrevet 4. desember 2008 (endret) God morgen. Endret 4. desember 2008 av Nótt
Annie Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #8867 Skrevet 4. desember 2008 God morgen. På den tiden hadde jeg vært trøtt også... Ha en fin kursdag! Takk, den var kjempebra Men jeg HATER fortsatt å ta buss!! Måtte ta buss hjem i dag, og det var kaldt, vonde seter og tok lang tid!! Hadde jeg kjørt bil, hadde jeg spart 1 1/2 time i reisevei!
Annie Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #8868 Skrevet 4. desember 2008 Er sliten i dag. Lang dag på kurs, gå 2 km til buss, vente på buss, kjøre buss i 40 minutter, hjem, handle, lage middag og rett på styremøte. Skulle vært og hentet bilen i kveld, men jeg orker det ikke, så vi tar det i morra.
Sauen Shaun Skrevet 4. desember 2008 #8870 Skrevet 4. desember 2008 Du får slappe av i kveld da. Også får du hente bilen i morgen. Du trenger sikkert ikke bilen i natt likevel.
Annie Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #8871 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er også sliten i kveld. Orker faktisk ikke ta dagbokrunden i dag heller.. Lurer på om jeg noengang blir oppdatert? Slapp av og legg deg tidlig du også. Du får slappe av i kveld da. Også får du hente bilen i morgen. Du trenger sikkert ikke bilen i natt likevel. Har planer om det ja. Bilen står trygt inne på et bevoktet område, utenfor jobben til mannen, så den er det ikke noe farlig med
loffen Skrevet 4. desember 2008 #8872 Skrevet 4. desember 2008 Slapper av med en kopp te og venter på at smertestillende pille skal virke litt før jeg finner senga.
Annie Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #8874 Skrevet 4. desember 2008 Slapper av med en kopp te og venter på at smertestillende pille skal virke litt før jeg finner senga. Kanskje jeg skal ta en rett-i-koppen-kakao Håper medisinene virker snart og at du får en god natt! Løven!
Annie Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8876 Skrevet 5. desember 2008 Har sett De 3 musketerer på Zebra. Morsom film som jeg har sett mange ganger. Men nå er det natta. Tørketrommelen og oppvaskmaskinen er i gang, og puta venter
MrsP Skrevet 5. desember 2008 #8877 Skrevet 5. desember 2008 Ååå,nå fikk jeg lyst på kakao! Det tror jeg jammen meg jeg skal lage meg. God helg,Annie
Annie Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8878 Skrevet 5. desember 2008 Kakao er godt ja Kos deg med den, og god helg til deg også!
Annie Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8880 Skrevet 5. desember 2008 Takk det samme Enigma Trærne er tunge av nydelig hvit og fin snø. Det er så vakkert ute. Alt er rent og ryddig I hvertfall ser det sånn ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå