Annie Skrevet 28. november 2008 Forfatter #8801 Skrevet 28. november 2008 Har vasket badet, bretta sammen tøy og funnet frem støvsugerslangen. Nå skal jeg støvsuge og vaske gulv
FrizzleSizzle Skrevet 28. november 2008 #8802 Skrevet 28. november 2008 Men alle liker vel potespor??? Blir visst en grå helg sa de på God Morgen Norge, men det ser ikke slik ut for øyeblikket. Men god helg uansett!
Annie Skrevet 28. november 2008 Forfatter #8803 Skrevet 28. november 2008 Potespor er fint det. Ute i snøen... eller her på KG Inne på parketten er det ikke like fint.... Det ser ut til å bli en fin helg ja, men det kan snu fort. God helg til deg og alle andre!
Gjest Spiss Skrevet 28. november 2008 #8804 Skrevet 28. november 2008 Her er -1 nå faktisk God helg Annie!
Annie Skrevet 28. november 2008 Forfatter #8805 Skrevet 28. november 2008 God helg Spiss! Gulvene er støvsugd og vasket. Har ryddet inn i oppvaskmaskinen og skal sette den i gang. Må en tur på postkontoret og hente et par pakker også. Så blir det middag og julegateåpning
Annie Skrevet 28. november 2008 Forfatter #8806 Skrevet 28. november 2008 Julegateåpningen er overstått, og det er superfinalen i Skal vi Danse også. MONA VANT!! Skal se på Senkveld, vaske mer tøy, og skrive en evaluering på hvordan julegateåpningen gikk.
Annie Skrevet 29. november 2008 Forfatter #8807 Skrevet 29. november 2008 Er endelig ferdig med frokosten. Prinsessa vekket meg kl 11, så jeg har sovet lenge nok i hvertfall Da jeg sto opp, hang jeg opp tøy, samt satte på tørketrommelen. Oppvaskmaskinen er tømt, og kjøkken. stue, gang og bad er ryddig Skal vaske en maskin til før jeg må kjøre Prinsessa til Oslo. Hun skal til faren sin og blir til tirsdag ettermiddag. Med andre ord, hun får 2 dager fri fra skolen.
Annie Skrevet 29. november 2008 Forfatter #8808 Skrevet 29. november 2008 Det :snø: Har kommet et par cm i dag faktisk, og det er så typisk, for jeg skal ut og kjøre. Jeg er ikke redd for å kjøre på glatta selv, det er alle de andre jeg er mest redd... Stoler aldri på at andre har gode nok dekk eller kjører forsvarlig. Jaja, det går vel greit i dag også
Annie Skrevet 30. november 2008 Forfatter #8809 Skrevet 30. november 2008 Har hatt en utrolig sløv dag. Faktisk tror jeg ikke det går ann å gjøre mindre enn jeg har gjort i dag... Men nå har jeg satt over pinnekjøtt. Mannen jobber natta, og hater lukta av pinnekjøtt, så nå måtte jeg passe på.
Annie Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #8812 Skrevet 1. desember 2008 Nam pinnekjøtt!!! Det var kjempegodt!! Hei Løven!
kamela Skrevet 1. desember 2008 #8813 Skrevet 1. desember 2008 Har hatt en utrolig sløv dag. Faktisk tror jeg ikke det går ann å gjøre mindre enn jeg har gjort i dag... Men nå har jeg satt over pinnekjøtt. Mannen jobber natta, og hater lukta av pinnekjøtt, så nå måtte jeg passe på. Har spist pinnekjøtt i helga, kjempegodt! God morgen, hvordan er formen i dag
Annie Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #8814 Skrevet 1. desember 2008 Formen er god Bilen har "pajat". Mannen vekket meg i morges, og fortalte at bilen står på jobben hans. Da han kjørte på jobb i går fusket den litt, men han kom seg nå dit. Da han skulle flytte den i natt, var den helt død. Det viste seg at bensinpumpa har røket, og han måtte bestille ny. De får den i morra, men det betyr at han må stå ute og skru i snøvær i morra.. Stakkars mann.. Ikke er det gøy med en regning på kr 2300,- sånn rett før jul heller... Heldigvis skjedde ikke dette da jeg var ute og kjørte til Oslo i helgen!!
loffen Skrevet 1. desember 2008 #8815 Skrevet 1. desember 2008 Æsj, så dumt med bilen da! Er det :snø: hos deg i dag? Her sludder det. Skulle ønske det kunne bli liggende.
Gjest Spiss Skrevet 1. desember 2008 #8817 Skrevet 1. desember 2008 Her også! Kjipt med reparasjon nå da, men men, ikke stort man kan gjøre med det, desverre
FrizzleSizzle Skrevet 1. desember 2008 #8818 Skrevet 1. desember 2008 dumme bil! Men du har rett. Bilpajing på langtur om vinteren...grøss og gru, det er det verste marerittet!
Annie Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #8819 Skrevet 1. desember 2008 Æsj, så dumt med bilen da! Er det :snø: hos deg i dag? Her sludder det. Skulle ønske det kunne bli liggende. Det ligger snø her ja, men det er opphold i dag. I morgen derimot er det meldt snøvær. :snø: her også. Er det bra eller dumt? Her også! Kjipt med reparasjon nå da, men men, ikke stort man kan gjøre med det, desverre Kjipt ja, men det kunne vært verre.. dumme bil! Men du har rett. Bilpajing på langtur om vinteren...grøss og gru, det er det verste marerittet! Ja, hadde det skjedd når jeg var i Oslo, eller på vei hjem derfra, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Mannen var jo på jobb, og det er ikke bare bare å få folk til å kjøre ut i snøværet for å hente. Så alt i alt var det hell i uhell
Annie Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #8820 Skrevet 1. desember 2008 Mannen og jeg skal snart ut og gå. Sånn er det å være uten bil.. Podens foreldre står for bevertningen på korpsøvelsen i dag, og jeg, siden jeg bare er stemor, nekter å stå for den delen. Sa at jeg kunne være med å gå dit, men jeg nekter å gjøre det alene. Han - og ikke minst moren - slipper billig unna ellers, med at jeg står på, så nå er det hans tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå