Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte kjøpe sånne jeg også. Det hadde vi i fjor, også fikk de en litt større ting hver søndag. :)

Før det hadde vi pakkekalender, men det er jo bare styr egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris! Vi har bare kjøpt den ene vi... Men mange slipper jeg å kjøpe. Trenger bare overføre penger så blir de kjøpt av søsknene mine :lur:

Skrevet
God morgen Multi :kaffekopp:

I dag skal jeg handle julegave til ungene her. Da er juleshoppinga offisiellt i gang! :fnise:

Spørsmålet utgår - har funet svar :fnise:

Tenkte kjøpe sånne jeg også. Det hadde vi i fjor, også fikk de en litt større ting hver søndag. :)

Før det hadde vi pakkekalender, men det er jo bare styr egentlig.

Pakkekalender er morsomt :)

God formiddag :hoppe:

Skrevet (endret)

:kaffekopp:

:fnise: Jeg greide å stave det feil.

Endret av loffen
Skrevet

Har også kjøpt 10 krs julekalendere i år. Ikke vil jeg ha huset fullt av 48 nye småtteriting som er spennende én dag og så blir liggende og flyte.

Guitar Hero, tøff gave. *Noterer meg*

Skrevet
Så bra at du delegerer litt. :fnise:

Det syns jeg også. Og siden jeg fikk tilbudet om å gjøre det sånn, så så jeg ingen grunn til å la være :)

Spørsmålet utgår - har funet svar :fnise:

Pakkekalender er morsomt :)

God formiddag :hoppe:

God ettermiddag :)

:kaffekopp:

:fnise: Jeg greide å stave det feil.

:ler:

Har også kjøpt 10 krs julekalendere i år. Ikke vil jeg ha huset fullt av 48 nye småtteriting som er spennende én dag og så blir liggende og flyte.

Guitar Hero, tøff gave. *Noterer meg*

Det samme har jeg tenkt ang kalendergaver. :5:

I fjor fikk de PS3 og Guitar Hero, i år blir det Guitar Hero: World Tour. Det er fullt band, med mikrofon, trommer og gitar :)

Skrevet

I dag har jeg oppdaget at mallene våre har fått ENDA flere barn!! :dåne: Første "kullet", som jeg oppdaget for et par uker siden, teller 11 stk. Nå har det kommet minst 20 til! Noen som vil ha sugefisk??

:fisk:

Skrevet
I dag har jeg oppdaget at mallene våre har fått ENDA flere barn!! :dåne: Første "kullet", som jeg oppdaget for et par uker siden, teller 11 stk. Nå har det kommet minst 20 til! Noen som vil ha sugefisk??

:fisk:

Mannen vil sikkert ha :roll:

Skrevet

Trodde det var fisk og ikke kaniner du hadde jeg... Kanskje de har misforstått litt? :fnise:

Hvordan står det til med deg i dag da?

Skrevet
Sugefisk hørtes jo spennende ut? :fnise:

:lur:

Er de store nok og uten tenner da ???

:fnise:

Skrevet

Kjøpte sjokoladekalender til meg selv i fjor jeg. Sjokoladen er ikke noe god, men koselig med kalender likevel. Så det blir vel kalender, julemarsipan og julebrus når jeg skal handle til helga tenker jeg. Klarte å motstå fristelsen til å kjøpe marsipan i dag også. Vil ikke ha det før første søndag i advent...

Skrevet
Mannen vil sikkert ha :roll:

Kom å få :)

Trodde det var fisk og ikke kaniner du hadde jeg... Kanskje de har misforstått litt? :fnise:

Hvordan står det til med deg i dag da?

:ler:

Det står bra til i dag. Har litt vondt i hodet, men det er jo ikke noe nytt. Skal ut og ordne med julegata nå om en time, så neste gang du kommer hjem, er det pynta her :)

Sugefisk hørtes jo spennende ut? :fnise:

:hoho:

JEPP!! :jepp:

Kjøpte sjokoladekalender til meg selv i fjor jeg. Sjokoladen er ikke noe god, men koselig med kalender likevel. Så det blir vel kalender, julemarsipan og julebrus når jeg skal handle til helga tenker jeg. Klarte å motstå fristelsen til å kjøpe marsipan i dag også. Vil ikke ha det før første søndag i advent...

Sjokoladekalendrene på Europris er vonde, men de på Rema1000 syns ungene er gode :)

Skal handle inn litt snop til helgen jeg også. Jeg blir hjemme alene!! :dåne:

Skrevet

Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg kjøpt noen av deg. Hadde vært en fin julegave til min nevø som har akvarium som hobby. Men det blir dyre fisker hvis jeg skal dra til deg for å hente dem... :sukk:

Skrevet

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...