Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig æsj, men det rant nesten ikke ned i avløpet, så jeg måtte!

Prinsessa fikk seg kjæreste i helgen, så nå er hun på vei for å hente han på bussen.. :fnise:

Skrevet
Prinsessa fikk seg kjæreste i helgen, så nå er hun på vei for å hente han på bussen.. :fnise:

De blir så fort store :fnise:

Skrevet

:rødme:

Skrevet
De blir så fort store :fnise:

VELDIG fort... :Nikke:

:rødme:

Det er ganske søtt ja.. Men jeg misforsto visst litt. Han skulle ikke hit, hun skulle bare møte han før han skulle hjem og spise..

Skrevet

Er stuptrøtt i kveld. Har sikkert noe å gjøre med at jeg var ute og gikk på glatta i blåsten i sta. Vurderer faktisk å gå å legge meg... :vetikke:

Skrevet

Mannen har hatt opptelling over hvor mange komplette album med musikk vi har. På MP3 har vi 4954 stk. Og med CD-samling, samt FLAC (et filformat) så blir det godt over 5000! :dåne: Ante ikke at det var såå mange..! :sjokk:

Skrevet

Og jeg regner med at du har hørt alle albumene mange ganger... :jepp:

Skrevet

Aner ikke hva mesteparten er engang... :ler:

Men jeg fant ut at vi hadde 3 CDer med Sigvart Dagsland. De skal jeg i hvertfall høre igjennom.. :)

Skrevet

Å, jeg liker Sigvart! Har vært på 3 konserter med ham!

Skrevet

Liker han jeg også, selvom jeg ikke har hørt så mye på han. Men nå har vi i hvertfall 3 CDer som jeg skal bli kjent med :)

Skrevet

Sigvart er en TenSing-klassiker... Den første "ordentlige" konserten jeg var på, var med ham. (måtte ha med pappa da -var 15 og turde ikke gå på Rockefeller alene :fnise: )

Skrevet

Det er mange timer med musikk dere har ja! :ler:

Skrevet

Ja gjett om!! Noe som er morsomt med det, er at det ligger på en server, så jeg kan hente det frem fra hvilken som helst pc. :tommelopp:

Skrevet
Liker han jeg også, selvom jeg ikke har hørt så mye på han. Men nå har vi i hvertfall 3 CDer som jeg skal bli kjent med :)

Hvilke CDer med Sigvart er det dere har?

Skrevet

Kan sjekke og komme tilbake til det. Om du vil ha noen så bare si i fra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...