Multi Skrevet 16. november 2008 #8561 Skrevet 16. november 2008 Vil gjerne ha sjokolademousse, men ikke preken. *synes Multi ser gravid ut*
Annie Skrevet 16. november 2008 Forfatter #8562 Skrevet 16. november 2008 Sjokolademousse høres fristende ut. Men ikke i dag. = veldig mett. Det var kjempegodt!! Vil gjerne ha sjokolademousse, men ikke preken. *synes Multi ser gravid ut* Det har vi da fastslått for LENGE siden!! Typisk gravide å være hormonelle og bli for ingenting... Har stort sett glana på TV i kveld. Først var det Robinson, så var det film med Colin Firth og etter det har mannen og jeg sett første halvdel av Da Vinci Koden. Ikke så bra som boka. Jeg savner en del detaljer, og er usikker på hvor mye mannen skjønner av filmen, som ikke har lest boka...
Daria Skrevet 17. november 2008 #8563 Skrevet 17. november 2008 Hvilken film? Og hvilken kanal gikk den på? *skylder på at Skravla er nysgjerrig* Vi har forresten kjøpt en Trondheimssouvenir til deg -den kommer i posten så snart vi får ut fingeren...
Annie Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8564 Skrevet 17. november 2008 Hvilken film? Og hvilken kanal gikk den på? *skylder på at Skravla er nysgjerrig* Vi har forresten kjøpt en Trondheimssouvenir til deg -den kommer i posten så snart vi får ut fingeren... Filmen het.... eh.... må sjekker programmet... Filmen het "Hope Springs" og gikk på FEM. Romantisk komedie... :rødme: Ok, så var det ikke den beste av og med han, men bare å kunne hvile øya en stund på han, er verd det... Souvernir til meg???? HVA DA?????? *offisiellt nysgjerrig!!!*
Daria Skrevet 17. november 2008 #8565 Skrevet 17. november 2008 Postmann Pat, Postmann Pat -han har post til deg...
Annie Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8566 Skrevet 17. november 2008 *KJEMPESPENT!!* og har virkelig ikke clue på hva det kan være...!
kamela Skrevet 17. november 2008 #8567 Skrevet 17. november 2008 Har du hørt om tålmodighet, Annie Så fint at du har fått en helg for deg selv, det hadde du helt sikkert godt av!
Annie Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8568 Skrevet 17. november 2008 Tålmodighet?? Kan noen finne fremmedordboka?? Helgen har vært helt super faktisk
Annie Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8570 Skrevet 17. november 2008 Tålmodighet tålmodighet -en; ha tålmodighet med en / miste tålmodigheten / vi får smøre oss med tålmodighet / en engels tålmodighet Etym.: se -het Finnes det virkelig ingen synonymer til tålmodig???
Annie Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8571 Skrevet 17. november 2008 Nå skal jeg ta med meg mannen og finne senga.
kamela Skrevet 17. november 2008 #8572 Skrevet 17. november 2008 Nå skal jeg ta med meg mannen og finne senga. Natta
Annie Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8573 Skrevet 17. november 2008 RIIIISE AND SHIIIINE!! I dag er det mandag. Mannen skal jobbe kvelden, og jeg har 2 møter i dag. På samme klokkeslett... Jaja, det er ifbm korpset begge møtene, så da går det vel greit. Prinsessa fant ikke busskortet sitt på morran, og det var en ekstremt oppgitt og småsint mamma som sendte henne ut av døra i dag. AT DET GÅR ANN!!! *oppgitt* Nå skal jeg drikke kaffe og kose meg med musikken som mannen spiller. Han må forresten finne noe bedre enn nå...
loffen Skrevet 17. november 2008 #8574 Skrevet 17. november 2008 Det var kjempegodt!! Det har vi da fastslått for LENGE siden!! Typisk gravide å være hormonelle og bli for ingenting... Har stort sett glana på TV i kveld. Først var det Robinson, så var det film med Colin Firth og etter det har mannen og jeg sett første halvdel av Da Vinci Koden. Ikke så bra som boka. Jeg savner en del detaljer, og er usikker på hvor mye mannen skjønner av filmen, som ikke har lest boka... Jeg satt og forklarte Noen fort og masse under filmen, for han hadde heller ikke lest boka. Hadde jeg ikke lest boka hadde ikke jeg skjønt noe i alle fall. Flmen bare raser avgårde liksom. Filmen het.... eh.... må sjekker programmet... Filmen het "Hope Springs" og gikk på FEM. Romantisk komedie... :rødme: Ok, så var det ikke den beste av og med han, men bare å kunne hvile øya en stund på han, er verd det... Souvernir til meg???? HVA DA?????? *offisiellt nysgjerrig!!!* Romantisk komedie også! Som jeg ikke har sett! Overrasket:
Annie Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8575 Skrevet 17. november 2008 Jeg syns også at filmen bare raser avgårde. Og uten å ha lest boka, hadde jeg nok ikke skjønt noenting! Alt med Silas er jo ikke med. Hvordan han og Aringarosa ble kjent bl.a..
Multi Skrevet 17. november 2008 #8577 Skrevet 17. november 2008 Har verken lest boka eller sett filmen.
*Enigma* Skrevet 17. november 2008 #8578 Skrevet 17. november 2008 Hvordan står det til på en mandags morgen?
Annie Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8579 Skrevet 17. november 2008 Ble frustrert av filmen jeg. VELDIG!! Har verken lest boka eller sett filmen. Les boka, den er bra, men filmen kan du hoppe over.. Hvordan står det til på en mandags morgen? Her er det fint. Har hatt besøk av venninnen min, og venter på å ringe pappa, som har kommet på sykehuset i Norge. Han var glad for det nå
Annie Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8580 Skrevet 17. november 2008 Har hengt opp tøy, og lagt noe i tørketrommelen. I tillegg har jeg pirket opp guffe i nedløpet i kjøkkenvasken..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå