Annie Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8481 Skrevet 12. november 2008 Så gode dere er! Skal kjøre Prinsessa til ei venninne, og Poden er hos en kompis. Det betyr barnefri et par timer. DEILIG!!
Sauen Shaun Skrevet 12. november 2008 #8482 Skrevet 12. november 2008 Bruk de timene godt nå da. Gjør noe som er godt for deg.
Annie Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8484 Skrevet 12. november 2008 Tenkte jeg skulle bake gave til venninne T som har bursdag i morra. Det var egentlig en annen venninne av oss (venninne M) som skulle bake for henne, men så, da venninne T ringte og sa hun skulle komme med ingrediensene, så orket plutselig ikke M allikevel. T er syk og fryktelig sliten om dagen, så jeg sa at jeg kunne gjøre det for henne. Det som er så ille oppe i det hele, er at T stiller opp for M bare hun piper. Og nå, når hun trengte hjelp tilbake, så stiller ikke M opp. Vannvittig dårlig gjort!! Tenkte jeg skulle bake en gulrotkake, samt sjokoladekake. Så skulle hun komme med ingredienser til bløtkake i morra. Koselig å kunne gjøre noe for en god venninne, og spesiellt når andre svikter!
Annie Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8485 Skrevet 12. november 2008 Sitter og hører på en fantastisk nydelig CD av Mari Boine..
Annie Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8486 Skrevet 12. november 2008 (endret) Har visst ikke hørt den CDen skikkelig før, men det var en fantastisk samisk versjon av "Mitt hjerte alltid vanker" på den Endret 12. november 2008 av Annie
Gjest Spiss Skrevet 12. november 2008 #8487 Skrevet 12. november 2008 Det er da ingen som forventer at du skal klare å holde følge her inne når det er så mye som skjer rundt deg! Så snill du er med venninnen din, tipper hun er strålende glad!!
Annie Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8488 Skrevet 12. november 2008 Jeg er snill mot de som er snille mot meg Men takk for at du forstår at jeg ikke klarer å oppdatere meg overalt. Nå står gulrotkaka i ovnen. Bakte så stor at det blir til oss også
loffen Skrevet 12. november 2008 #8489 Skrevet 12. november 2008 Så snill du er. Også tre kaker da! (Hadde tatt meg en uke. )
Annie Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8490 Skrevet 12. november 2008 Baker 2 i dag, og den siste i morra når hun er her Eller 2 i morra... Får se hva jeg gidder i kveld.
Nótt Skrevet 12. november 2008 #8491 Skrevet 12. november 2008 Bra at du orker å stille opp for henne da.
Jerle Skrevet 12. november 2008 #8492 Skrevet 12. november 2008 Har visst ikke hørt den CDen skikkelig før, men det var en fantastisk samisk versjon av "Mitt hjerte alltid vanker" på den Den har jeg lyst å høre... går det ann å smiske seg til en mail med en mp3 med den? Ikke sånn akkurat nå altså. Men en gang du har tid? Så snill du er med venninnen din! Gode venner som stiller opp er gull verdt.
Annie Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8493 Skrevet 12. november 2008 Bra at du orker å stille opp for henne da. Den har jeg lyst å høre... går det ann å smiske seg til en mail med en mp3 med den? Ikke sånn akkurat nå altså. Men en gang du har tid? Så snill du er med venninnen din! Gode venner som stiller opp er gull verdt. Klart du kan! Skal se om jeg finner ut hvordan jeg gjør det, for mannen har lagt alt over på serveren vi har kjøpt... De som er snille mot meg, er jeg snille mot
kort innpå Skrevet 12. november 2008 #8494 Skrevet 12. november 2008 De som er snille mot meg, er jeg snille mot kake Jeg er altid snill !!!
Annie Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8495 Skrevet 12. november 2008 Det er to ting som får KI frem. Kofferter og kake!
Annie Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8496 Skrevet 12. november 2008 Jeg har forresten fått innvilget tidsbegrenset uføretrygd i dag og det er positivt!!
loffen Skrevet 12. november 2008 #8497 Skrevet 12. november 2008 Visst er det det!! Endelig! Nå kan du bare ta hensyn til deg og dine og ikke tenke på alt det der på en stund. Deilig med 'fast inntekt' Det hjelper på helsa det, å slippe den å bekymre seg om det i alle fall.
Annie Skrevet 12. november 2008 Forfatter #8499 Skrevet 12. november 2008 Visst er det det!! Endelig! Nå kan du bare ta hensyn til deg og dine og ikke tenke på alt det der på en stund. Deilig med 'fast inntekt' Det hjelper på helsa det, å slippe den å bekymre seg om det i alle fall. Tusen takk! Det er ingen tvil om at fast inntekt hjelper på helsa!! Bare det å vite at jeg ikke må søke om forlengelse av ditt og datt hver 3 måned er som å komme til himmelen!! Tusen takk snuppa!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå