Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
:blomst:

Tusen takk :enig:

Ja, man har sukker, kanel og smørøye (jeg liker ikke smørøye på grøten, men de andre i familien bruker det) på grøten. Også spiser man spekematen ved siden av. Det er kjempegodt. Tror jeg må ha det til middag i morgen. :sikle:

Jøss. Har aldri hørt om spekemat ved siden av risengrynsgrøt, men rømmegrøt er jo vanlig. Uten at jeg har smakt den kombinasjonen heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tusen takk :enig:

Jøss. Har aldri hørt om spekemat ved siden av risengrynsgrøt, men rømmegrøt er jo vanlig. Uten at jeg har smakt den kombinasjonen heller...

:5:

Godt å høre at det ikke skulle blandes, sier jeg bare!

Skrevet
:5:

Godt å høre at det ikke skulle blandes, sier jeg bare!

Letta jeg også ja!! :Nikke:

Har fått en trist nyhet. Pappa ligger på sykehuset i Spania med hofta ut av ledd. Nå må de operere han, men jeg aner ikke om det blir gjort der eller her hjemme.. Mulig jeg må fly ned for å hente og kjøre hjem bilen, men den avgjørelsen blir ikke tatt på noen dager enda.

:sukk:

Skrevet

Går og legger meg.. Må ringe alle søsknene mine i morra og fortelle hva som har skjedd. Blir en lang dag kjenner jeg..

:natti:

Skrevet

Håper det går bra med faren din. Han har vel hatt sin del siste året vel. :klem:

Skrevet (endret)

:klemmer:

Håper dere får god hjelp av forsikringsselskapet til å finne en løsning i dag. God bedring til faren din.

Endret av Multi
Skrevet
Uff :kose::klem:

:klem:

Håper det går bra med faren din. Han har vel hatt sin del siste året vel. :klem:

Ja nå har det vært mye.. :klem:

Håper dere får god hjelp av forsikringsselskapet til å finne en løsning i dag. God bedring til faren din.

Jeg avventer og ser hva mamma finner ut av. Så får jeg, og resten av søskenflokken, ta avgjørelser ut i fra det. :klem:

Heldigvis er vi mobile flere av oss, og kan ta raske avgjørelser. Snakka med mannen min nå, og han mente at forsikringsselskapet evt frakter bilen hjem på et tog eller trailer. Vet ikke, men det må jo undersøkes.

Skrevet

Det var triste nyheter. :troest:

Skrevet

Har tatt en meeegastor Annie, så jeg er ikke oppdatert for fem flate øre, men jeg fikk med meg hva som har skjedd med pappa'n din da.. Stor klem til deg! :klemmer:

Skrevet

Oida. Stakkar pappa'n din. :kose:

Håper det løser seg på en grei måte.

Skrevet
Det var triste nyheter. :troest:

Ja det var ikke så bra dette her... :klem:

Har tatt en meeegastor Annie, så jeg er ikke oppdatert for fem flate øre, men jeg fikk med meg hva som har skjedd med pappa'n din da.. Stor klem til deg! :klemmer:

Det er helt greit! Kjenner jeg må gjøre det nå jeg også, har så mye føler jeg, at jeg ikke orker og klarer å følge med overalt. Dere får bære over med meg...

Takk :klem:

Huff da.

Jaa... :klem:

Oida. Stakkar pappa'n din. :kose:

Håper det løser seg på en grei måte.

Han blir operert på tirsdag, men spanske sykehus er ikke som norske. Vi er heldige som bor her...

:kaffekopp::kose:

Endelig til til :kaffekopp: nå her også.. :klem:

Takk :klem:

Kjedelig med pappaen din.

Kjempekjedelig.. :klem:

Skrevet

Som jeg skrev i innlegget over, så orker jeg ikke å holde meg oppdatert i de forskjellige dagbøkene om dagen. Det foregår for mye i hodet mitt, til at jeg klarer å holde tritt her også.

Men jeg kommer sterkere tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...