Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har man kanel og sukker og smørøye på grøten, når man har spekemat da? :klø:

Skrevet (endret)

Man kan vel kanskje klippe spekeskinken i små biter og røre den inn i grøten? :fnise:

Endret av loffen
Skrevet
God ettermiddag Multi! :klem:

I dag har jeg planer om å prøve å oppdatere meg her. Det er jo en dagbok mindre, men jeg tror ikke det utgjør nok til at det kommer til å gå fort... :sukk:Koser meg med :kaffekopp: til jobben, Prinsessa ser på TV, tegner og koser seg. :)

Hva er det jeg ikke har fått med meg nå, tro, finner det vel ut etterhvert :klø:

God morgen :)

Skrevet
Hva er det jeg ikke har fått med meg nå, tro, finner det vel ut etterhvert :klø:

God morgen :)

Skravla har sletta dagboka si :opplyser:

Har hatt besøk av venninnen min og datteren. Datteren er igjen her, og venninnen min kommer tilbake til middag. Vi skal ha svinestek i dag og jeg gleder meg. Det er så godt! :sikle:

Skrevet (endret)

Jeg har fått gjort litt i dag også, heldigvis. Fikk støvsugd, og vasket koketopp og benker, samt rydda inn i oppvaskmaskinen og startet den i morges. I tillegg satte jeg på en vaskemaskin.

Papirsøppel er båret ut, sammen med plastavfall, restavfall og matavfall. Herregud så mye sortering! Men bra er det, for etter at vi måtte sortere plast og papir så er det nesten ikke restavfall igjen :)

Har satt en steik inn i ovnen, og skal snart skrelle poteter, om vi har nok :vetikke:

Oppvaskmaskinen må tømmes også, men det er så kjedelig.. :sukk:

Endret av Annie
Skrevet

Vi har fått fiskebarn! :bolledeig: Mallene våre har ynglet, noe som er veldig sjeldent, og jeg har til nå telt 7 småbabyfisker! MORSOMT!! :fisk:

Skrevet
Vi har fått fiskebarn! :bolledeig: Mallene våre har ynglet, noe som er veldig sjeldent, og jeg har til nå telt 7 småbabyfisker! MORSOMT!! :fisk:

Jeg viste det, men syvlinger :dåne:

Ikke rart du måtte på puste kurs for gravide.

:ler:

Skrevet

:hoho:

Skrevet

Gratulerer oldemor. :ler:

Skrevet

:hoho:

Gratulerer oldemor. :ler:

Takk og takk.. :ler:

Skrevet (endret)
:rulle:

Gratulerer!!

Du ler av da? :ler:

Takk forresten :fnise:

Gratulerer med babyfiskene!

:fisk:

TUSEN TAKK! :enig:

Endret av Annie
Skrevet
Men har man kanel og sukker og smørøye på grøten, når man har spekemat da? :klø:

Ja, man har sukker, kanel og smørøye (jeg liker ikke smørøye på grøten, men de andre i familien bruker det) på grøten. Også spiser man spekematen ved siden av. Det er kjempegodt. Tror jeg må ha det til middag i morgen. :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...