Flying Skrevet 5. november 2008 #8361 Skrevet 5. november 2008 Så godt å vite hvor jeg skal finne dere! Savnet dere jeg!!! Håper dere har det bra!!
Annie Skrevet 5. november 2008 Forfatter #8362 Skrevet 5. november 2008 Men du kan jo se frem til en fest og sammen med oss, hver gang du runder et nytt tusen innlegg, eller hundre sider... Eller... Klart, det er jo en mulighet God morgen! God ettermiddag loffers Så godt å vite hvor jeg skal finne dere! Savnet dere jeg!!! Håper dere har det bra!! Vi har det bra ja. Godt å se deg her igjen. Har du mer tid nå når du har begynt i jobb igjen?
Annie Skrevet 5. november 2008 Forfatter #8363 Skrevet 5. november 2008 Sinnsyk hodepine i dag. La meg igjen når Prinsessa hadde reist på skolen, og sto opp kl 11.15. Kl 12 kom søsteren til venninnen min for å klippe seg, og nå koser jeg meg med en kaffekopp Hodepinen er borte
Flying Skrevet 5. november 2008 #8364 Skrevet 5. november 2008 Yes, endelig tid til å være her igjen.. Hehe.. Huffameg.. Bra at du er i bedre form nå snuppa!
kamela Skrevet 5. november 2008 #8365 Skrevet 5. november 2008 Nei jeg har skjønt at hun ikke er den jeg trodde Kan du ikke smiske med Mette og be om å få en ny tittel? Det synes jeg virkelig du har fortjent, du med alle innleggene dine, du har tross alt bidratt til en del klikk Jeg har spurt pent om de kan gjøre noe med det Slett deg og begynn på nytt Vent og se om det kommer noe ut av at jeg har spurt, da Sinnsyk hodepine i dag. La meg igjen når Prinsessa hadde reist på skolen, og sto opp kl 11.15. Kl 12 kom søsteren til venninnen min for å klippe seg, og nå koser jeg meg med en kaffekopp Hodepinen er borte Godt at hodepinen er borte
Annie Skrevet 5. november 2008 Forfatter #8366 Skrevet 5. november 2008 Yes, endelig tid til å være her igjen.. Hehe.. Huffameg.. Bra at du er i bedre form nå snuppa! Det er mange som ikke har tid til å være her før de kommer på jobb igjen, så du er ikke alene.. Formen er mye bedre, og jeg må begynne å tenke på hva vi skal ha til middag. Har virkelig ingen ideer.. Jeg har spurt pent om de kan gjøre noe med det Vent og se om det kommer noe ut av at jeg har spurt, da Godt at hodepinen er borte Har du?
FrizzleSizzle Skrevet 5. november 2008 #8367 Skrevet 5. november 2008 Kan gjøre mye rart på jobb nei, jeg mener...
loffen Skrevet 5. november 2008 #8368 Skrevet 5. november 2008 Jeg har spurt pent om de kan gjøre noe med det Så bra!
Ugla Skrevet 5. november 2008 #8369 Skrevet 5. november 2008 Jeg har spurt pent om de kan gjøre noe med det Så spennende...
Gjest Spiss Skrevet 6. november 2008 #8370 Skrevet 6. november 2008 Jeg har spurt pent om de kan gjøre noe med det Har du?? Så gøy!!
Annie Skrevet 6. november 2008 Forfatter #8371 Skrevet 6. november 2008 God morgen folkens Er klar for å reise på kurs om 10 minutter. Blir dermed borte mesteparten av dagen, og kommer nok ikke innom før i ettermiddag/kveld.
*Enigma* Skrevet 6. november 2008 #8372 Skrevet 6. november 2008 (endret) God morgen folkens Er klar for å reise på kurs om 10 minutter. Blir dermed borte mesteparten av dagen, og kommer nok ikke innom før i ettermiddag/kveld. *gisp* En hel dag uten kg?? Er du sikker på at du overlever? *bekymret* Endret 6. november 2008 av *Enigma*
kort innpå Skrevet 6. november 2008 #8374 Skrevet 6. november 2008 Varer de pustekursene for gravide hele dagen ??? :klø:
loffen Skrevet 6. november 2008 #8376 Skrevet 6. november 2008 Varer de pustekursene for gravide hele dagen ??? :klø: Ha en fin kursdag!
Annie Skrevet 6. november 2008 Forfatter #8378 Skrevet 6. november 2008 *gisp* En hel dag uten kg?? Er du sikker på at du overlever? *bekymret* Jeg overlevde!! Kos deg på kurs! Gjorde det Varer de pustekursene for gravide hele dagen ??? :klø: Lykke til på kurs i dag. Takk for det Ha en fin kursdag! Det gikk så fint så Håper kurset var lærerikt. Det var det
Jerle Skrevet 6. november 2008 #8379 Skrevet 6. november 2008 Kjipt at det er motsatt for meg, jeg har jo aldri tid til å være her, nå som jeg jobber.
iss Skrevet 6. november 2008 #8380 Skrevet 6. november 2008 Kjipt at det er motsatt for meg, jeg har jo aldri tid til å være her, nå som jeg jobber. Ikke jeg heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå