Sauen Shaun Skrevet 3. november 2008 #8322 Skrevet 3. november 2008 Heisann! Har du det like travelt i dag også?
FrizzleSizzle Skrevet 3. november 2008 #8323 Skrevet 3. november 2008 Original og setter igjen Ha en fin uke!
Annie Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8324 Skrevet 3. november 2008 Har drukket en liter, så nå tror jeg det holder! Heisann! Har du det like travelt i dag også? Minst!!! Original og setter igjen Ha en fin uke! Du er en ENGEL!!!
Annie Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8325 Skrevet 3. november 2008 Trøtt, teit og kjedelig dag.. BLÆH!
Ugla Skrevet 3. november 2008 #8327 Skrevet 3. november 2008 Du er en ENGEL!!! Den forstår jeg godt... Sååå glad kan man bli for en *at ikke min arb.giver forstår det... *
Annie Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8328 Skrevet 3. november 2008 på arbeidsgiveren til Ugla og deler ut
Ugla Skrevet 3. november 2008 #8329 Skrevet 3. november 2008 Takk Annie... *Sitter hjemme og koser meg med en *
Gjest Spiss Skrevet 3. november 2008 #8331 Skrevet 3. november 2008 du Loffen??? Dèt hadde jeg aldri forestilt meg!
Annie Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8332 Skrevet 3. november 2008 Loffen er ikke så skikkelig som du tror Spiss... Vi holder på å legge inn alle CDene våre på den nye media serveren vår. Morsomt!!! Er forresten ikke så KG-inspirert om dagen. Har liksom ikke noe mål å strekke meg etter. Jeg ligger på topp i antall innlegg, og ikke får jeg ny tittel..
Gjest Spiss Skrevet 4. november 2008 #8333 Skrevet 4. november 2008 Nei jeg har skjønt at hun ikke er den jeg trodde Kan du ikke smiske med Mette og be om å få en ny tittel? Det synes jeg virkelig du har fortjent, du med alle innleggene dine, du har tross alt bidratt til en del klikk
Nótt Skrevet 4. november 2008 #8334 Skrevet 4. november 2008 Kan du ikke smiske med Mette og be om å få en ny tittel? Det synes jeg virkelig du har fortjent, du med alle innleggene dine, du har tross alt bidratt til en del klikk Du kan jo høre om det ikke går an å lage noen titler til slik at du har noe å jobbe etter. God morgen forresten.
Multi Skrevet 4. november 2008 #8335 Skrevet 4. november 2008 Platinamedlem... det hadde vel vært et bra mål?
Annie Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8336 Skrevet 4. november 2008 Nei jeg har skjønt at hun ikke er den jeg trodde Kan du ikke smiske med Mette og be om å få en ny tittel? Det synes jeg virkelig du har fortjent, du med alle innleggene dine, du har tross alt bidratt til en del klikk Nei det får hun finne ut av selv. Det blir jo som å be om å få roser det jo...
Annie Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8339 Skrevet 4. november 2008 *Nå skal vi rive himlinga i gamlestua, men først må vi ut og få hagemøblene opp på uthuset. MYE å gjøre i dag, så det er ingen tid å miste *savner jobbesmiley*
kamela Skrevet 4. november 2008 #8340 Skrevet 4. november 2008 Loffen er ikke så skikkelig som du tror Spiss... Vi holder på å legge inn alle CDene våre på den nye media serveren vår. Morsomt!!! Er forresten ikke så KG-inspirert om dagen. Har liksom ikke noe mål å strekke meg etter. Jeg ligger på topp i antall innlegg, og ikke får jeg ny tittel.. Ingen som puster deg i nakken? Platinamedlem... det hadde vel vært et bra mål? Fin tittel! *Nå skal vi rive himlinga i gamlestua, men først må vi ut og få hagemøblene opp på uthuset. MYE å gjøre i dag, så det er ingen tid å miste *savner jobbesmiley* Ha en flott dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå