Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var på konferansetime for Prinsessa i dag. Det gikk kjempebra, men hun må lære seg å jobbe litt raskere. Spesiellt i matte.

Høres llitt kjent ut det der ;)

Mannen er DRITLEI reklamen på FEM. "Programmet sponses av Kvinneguiden.no"

Han ser de sidene 23 (litt overdrevet) timer i døgnet ellers, og mente det holdt. :fnise:

Ser alddri på FEM, så jeg slipper!

God morgen - håper kroppen henger sammen etter gårsdagens arbeid.

:kaffekopp:

Skrevet

Håper du får slappet av litt mer i dag. :kaffekopp:

Skrevet

Blir ikke mye avslapping i dag heller. Nå skal jeg snart gå opp og tømme 2 bokhyller og et skap. De skal bytte plass. En helvetes jobb som er tung og slitsom!

Og i ettermiddag skal vi kjøre X-antall søppel på avfallstomta.

Og slik går no dagan...

Skrevet
Blir ikke mye avslapping i dag heller. Nå skal jeg snart gå opp og tømme 2 bokhyller og et skap. De skal bytte plass. En helvetes jobb som er tung og slitsom!

Og i ettermiddag skal vi kjøre X-antall søppel på avfallstomta.

Og slik går no dagan...

Tenk på hvor fint det blir :)

Skrevet
En haug...? Har mange jeg, både på kjøkken og dagligstue... :sjenert:

Visste ikke at de hadde så fint navn... :sjarmor:

Kaller de bare rot jeg... :fnise:

:Nikke:

Tror hele leiligheten min er en hotspot :fnise:

"Programmet sponses av Kvinneguiden.no -Norges mest feminine nettsted".

Godt jeg allerede er hekta -et sånt slagord ville ikke akkurat lokket meg inn...

Skrevet
Mannen er DRITLEI reklamen på FEM. "Programmet sponses av Kvinneguiden.no"

Han ser de sidene 23 (litt overdrevet) timer i døgnet ellers, og mente det holdt. :fnise:

:hoho:

Ha en fin dag Annie, ikke slit deg ut. :klemmer:

Skrevet

Vi har funnet ut at huset er eldre enn vi trodde. Nå når vi har revet gulvene, så fant vi aviser fra 1919 og 1920 under flisa. Noen av dem i ekstremt bra stand! Og nå når mannen rev den ene veggen her, fant vi Vecko Journalen fra 1945, samt flere magasin fra 1945. Morsomt å ha! :hoppe:

Skrevet

En bokhylle er forresten tømt, det gjenstår en og klesskapet mitt. Og det er FULLT!! :dåne:

Skrevet
Vi har funnet ut at huset er eldre enn vi trodde. Nå når vi har revet gulvene, så fant vi aviser fra 1919 og 1920 under flisa. Noen av dem i ekstremt bra stand! Og nå når mannen rev den ene veggen her, fant vi Vecko Journalen fra 1945, samt flere magasin fra 1945. Morsomt å ha! :hoppe:

Så morsomt! Ram dem inn. :)

En bokhylle er forresten tømt, det gjenstår en og klesskapet mitt. Og det er FULLT!! :dåne:

:duskedame:

Skrevet

Har tenkt på å ramme dem inn ja :Nikke:

Skrevet

Sånne gamle aviser og blader er jo kjempefint å ha i glass og ramme. :jepp:

Skrevet

Fint å ha i f.eks trappa når den blir ferdig :)

Skrevet

En fin anledning til å rydde, du har ikke noe valg :fnise:

Fint å ha i f.eks trappa når den blir ferdig :)

Høres fint ut!

Skrevet

En halv tekopp nå, og så er det tur til søppeltomta.

Skrevet

Så gøy!! Gikk det an å lese det som sto der også eller?

Her har vi funnet både aviser, flis, halm/høy og gammelt undertøy... :fnise:

Skrevet

Det går fint ann å lese ja. Og ukebladene har endatil farger på forsiden!!! :tommelopp:

Skrevet

HAr vært 2 turer på avfallstomta. Full bil og henger begge gangene. Kjenner at ryggen og kroppen er sliten nå, men soverommet er fullt, og vi må flytte skapet oppe på gangen, sånn at jeg kan få ting inni der igjen. :sukk:

Må handle litt nå, så får Prinsessa lage middagen, mens mannen og jeg jobber.

Skrevet

Kjekt at prinsessa kan lage middagen da. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...