Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det forklarer jo hvorfor det er så himla stille her i kveld når jeg endelig har ramlet innpå....dere tre er samlet på ett sted :ler:

Så typisk!!! :fnise:

:skya:

Fredagsdans? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:digge: lørdagsdigge! Jeg er på jobb, men men. Ha en fin helg!
Skrevet
God helg! :kose:

God helg til deg også Multi! :klem:

:digge: lørdagsdigge! Jeg er på jobb, men men. Ha en fin helg!

Du er vel forhåpentligvis snart ferdig, og da håper jeg det blir helg for deg også :)

Skrevet

I dag lå jeg lenge. Sto ikke opp før kl 12.15.. :fnise: Kan ikke huske sist jeg lå så lenge, så det gjorde godt.

Har spist frokost, og fått stor pakke med ris fra buzzador. :tommelopp:

Tøy er lagt i tørketrommelen, annet tøy er bretta og oppvaskmaskinen er tømt.

God start på dagen! :)

Skrevet

Da har jeg gjort det jeg har fortrengt siden jeg kom hjem fra GC. Jeg lovet å maile over bilder til hun ene som var med, hun hadde nemlig glemt kamera sitt. Det ble 4 mailer det gitt... :fnise:

Skrevet

Mannen og poden er ute og henter pizza. Gleder meg :sikle:

Skrevet

METT!!! Resten av kvelden skal jeg stappe innpå godis og se film ;)

Skrevet

Vi så "The Departed" i dag. Egentlig litt skuffende.. Jaja, da har jeg sett den i allefall.

Skrevet

Vi har begynt å rive gulvet på rommet til Prinsessa. Så nå skal jeg snart gå opp og skuffe flis, som ligger som isolasjon mellom etasjene. Gruer meg, for det kommer til å støve!! *HOST*

Skrevet

4 søppelsekker med flis er fyllt. Det tilsvarer ca 4 kvm. Ergo, jeg trenger minst 12 sekker til... :sukk:

Skrevet

Jeg tenker på deg, her jeg sitter i sofan med høyre beinet mitt høyt hevet. :sukk:

Du klarer det. :tommelopp:

Skrevet

Jeg må bare klare det. Og det er ikke spesiellt tungt, men arbeidsstillinga er slitsom. Jeg må stå dobbeltbretta nemlig og det er ikke ryggen min noe glad i..

Skrevet

Det skjønner jeg godt er slitsomt. :klem: Jeg sender deg litt energi til å klare jobben. *sender energi*

Skrevet

Skulle da bare mangle - jeg sitter jo stille og trenger ikke den energien nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...