Sauen Shaun Skrevet 17. oktober 2008 #7961 Skrevet 17. oktober 2008 Du har jo vært inne på det med at kaffe kanskje er med på gjøre migrenen verre før. Og jeg har hørt om andre med migrene som har blitt bedre av å slutte å drikke kaffe.
Annie Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #7962 Skrevet 17. oktober 2008 Men hvor stor langpanne? Vanlig eller liten? Vanlig størrelse. Har innbyggingsovn. Godt spørsmål, det der! Min forrige komfyr hadde mye større langpanne enn den nye. Den nye har hva jeg ville kalle en liten langpanne, men jeg har jo også en langpanne som er enda mindre enn det :klø: Mål ??? Godt formen er litt bedre i dag Aner ikke målene på den, men om dere absolutt må vite det, så kan jeg måle den. Du har jo vært inne på det med at kaffe kanskje er med på gjøre migrenen verre før. Og jeg har hørt om andre med migrene som har blitt bedre av å slutte å drikke kaffe.
Sauen Shaun Skrevet 17. oktober 2008 #7963 Skrevet 17. oktober 2008 Det er jo ikke sikkert at det er det. Men det er sikkert verd et forsøk for å se om du blir bedre av å kutte ned på kaffen...
kamela Skrevet 17. oktober 2008 #7964 Skrevet 17. oktober 2008 Vanlig størrelse. Har innbyggingsovn. Aner ikke målene på den, men om dere absolutt må vite det, så kan jeg måle den. Vanlig størrelse ja, det trodde jeg at min første langpanne hadde Fint om du måler!
Ugla Skrevet 17. oktober 2008 #7965 Skrevet 17. oktober 2008 I dag står jeg over kaffen. Drakk ganske mye i går, og lurer på om det var derfor jeg fikk migrene. Har ei venninne som er/har vært mye plaget av migrene. Hun mener å ha blitt bedre etter at hun gikk over til koffeinfri kaffe...
Annie Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #7966 Skrevet 17. oktober 2008 Kanskje jeg bør prøve det.. Nå skal jeg gå å måle den forma. Lurer på om jeg vet hvor vi har målebånd...?
Annie Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #7967 Skrevet 17. oktober 2008 Forma er i innvendige mål, 33*39*3
Annie Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #7969 Skrevet 17. oktober 2008 God helg loffen Har hatt besøk av venninnen min nå. Og nå skal Prinsessa og jeg snart reise på badeland. Hun gleder seg villt!!
Gjest Spiss Skrevet 17. oktober 2008 #7970 Skrevet 17. oktober 2008 Det ble ikke verre, men jeg var ikke trøtt heller. 4 timer søvn på ettermiddagen/kvelden er ikke så smart for nattesøvnen.... Høres kjent ut... Forma er i innvendige mål, 33*39*3 Thænk ju! :kysse: Håper dere koser dere i badeland!!
Sauen Shaun Skrevet 17. oktober 2008 #7971 Skrevet 17. oktober 2008 Tur til badeland høres ut som en fin start på helga.
FrizzleSizzle Skrevet 17. oktober 2008 #7972 Skrevet 17. oktober 2008 Snill mamma du er, min prinsesse spurte også om badeland i dag og jeg sa NEI...men det passet nå litt dårlig. Ha en riktig god helg!
Annie Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #7973 Skrevet 17. oktober 2008 Vi var på badeland i 2 1/2 time i dag. Det var bølger og fosser, sklier og boblebad. HERLIG! Hadde ikke mannen måttet reise på jobb hadde vi nok blitt enda lengre.. Kjenner forresten at huden har fått nok, jeg er helt sår i ansiktet.. Det er faktisk litt vondt, men alt i alt så var det verd det. Skikkelig kvalitetstid for Prinsessa og meg
Alive Skrevet 17. oktober 2008 #7975 Skrevet 17. oktober 2008 Fredag er selvskreven TV-kveld. Jeg er bare så overlykkelig over å være på nett.
Annie Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #7976 Skrevet 18. oktober 2008 HAr du fått nett hjemme nå Alive? Har vært på seminar med ungene. De skal ha konsert om 2 uker, og jeg var, igjen, ansvarlig for bevertningen. I dag smurte vi baguetter med ost og skinke, saft, brus og mye frukt. I morra blir det pizza, saft, brus og frukt. I kveld skal Prinsessa og jeg lage calzone og kose oss alene hjemme. Poden er hos moren sin og mannen skal jobbe.
Annie Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #7977 Skrevet 18. oktober 2008 Leste en annonnse for en barnegudstjeneste, i lokalavisa, i dag. "Om Jesus er min hyrde, er jeg en sau da?" Fantastisk!!!
Ugla Skrevet 19. oktober 2008 #7980 Skrevet 19. oktober 2008 Har vært på seminar med ungene. De skal ha konsert om 2 uker, og jeg var, igjen, ansvarlig for bevertningen. I dag smurte vi baguetter med ost og skinke, saft, brus og mye frukt. I morra blir det pizza, saft, brus og frukt. Der er du igang.. ..igjen... Fantastiske Annien vår!!! Men husk - du skal ikke slite deg helt ut... Ha en fin dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå