Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jo jeg tror det går i reprise i helgene, men da skjer det som regel så mye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får aldri sett det jeg. Det er samtidig med andre ting jeg følger med på. Reprise eller ei.

Jaja, kan ikke få med meg alt. :ler:

Skrevet

Synes hele greia er bare tåplig jeg. :fnise:

God morgen forresten :kaffekopp: og :kokk:.

Skrevet
Nå tør jeg i hvertfall ikke begynne å oppdatere meg!!! :redd:

Redd for å sovne underveis ?

Har skjedd mye i helgen for meg. :) Promskonsert på lørdag var høydepunktet :tommelopp:

Ser på Ylvis møter veggen nå, hysterisk morsomt! Og det er utrolig irriterende at det går så sent på kvelden, for da får ikke ungene sett det! :sur:

Har sett 5 minutter, det holdt lenge.

Så på Hvaler og siste episode av Elskerinner i går, neste uke begynner Sommmer igjen :hoppe:

Skrevet
Sovnet fra hele greia jeg :sjenert::fnise:

Siden det bare var et humorprogram så går nok det bra :fnise:

Synes hele greia er bare tåplig jeg. :fnise:

God morgen forresten :kaffekopp: og :kokk:.

God morgen! :) Så herlig med :kokk: til frokost :fnise:

Redd for å sovne underveis ?

Har sett 5 minutter, det holdt lenge.

Så på Hvaler og siste episode av Elskerinner i går, neste uke begynner Sommmer igjen :hoppe:

Sommmer? Hva er det? :klø:

God morgen! :kaffekopp:

God morgen Multi :kaffekopp:

I dag drikker jeg te, skal prøve å minimere kaffeinntaket, for jeg tror det har en sammenheng med hodepinen min..

Eple, kanel og rosinte er en god erstatning, men det er ikke kaffe...

Ha en flott dag alle som er innom :)

Skrevet

Kan være det er lurt å redusere litt på koffeinet hvis du drikker mye :Nikke: Men er det ikke koffein i te :klø:

Skrevet

Jeg reagerer ikke på te som jeg gjør med kaffe. I te er det tein, forresten.

Skrevet

Hørte noe om te på radioen for ikke så lenge siden. Der sa de at te også inneholder koffein. Men ikke så mye som i kaffe. Også var det noe med at den typen koffein som er i te bruker mye lenger tid på å bli tatt opp i kroppen, slik at man ikke får den reaksjonen på te som på kaffe. Men virkningen av te holder seg mye lenger. Så for studenter som leser til eksamen f.eks. ble det anbefalt te framfor kaffe. For det gjør at man holder seg våken og konsentrert over lenger tid.

Skrevet
Siden det bare var et humorprogram så går nok det bra :fnise:

God morgen! :) Så herlig med :kokk: til frokost :fnise:

Sommmer? Hva er det? :klø:

God morgen Multi :kaffekopp:

I dag drikker jeg te, skal prøve å minimere kaffeinntaket, for jeg tror det har en sammenheng med hodepinen min..

Eple, kanel og rosinte er en god erstatning, men det er ikke kaffe...

Ha en flott dag alle som er innom :)

Sommer er en dansk serie som gikk på vårparten (tror jeg det var).

Hva skal du i dag, jobbe med huset?

Skrevet
Sommer er en dansk serie som gikk på vårparten (tror jeg det var).

Hva skal du i dag, jobbe med huset?

Har ikke sett den jeg. Liker jo ikke danske serier, så jeg kommer ikke til å begynne å se den heller. Heldigvis :fnise:

:sukk:

Hva sukker du for da Multi? :klem:

Fikk telefon fra skolen kl 10.30 i dag. Prinsessa var ikke i form og det var ingen vits i at hun var på skolen. Vi var hos legen før skolen i dag, og da ble det konstantert halsbetennelse, så det kom ikke som noen overraskelse.

Nå sitter hun med pus i fanget og pledd over seg og ser på...

OI DA! Pus klorte henne nettopp under øyet! Heldigvis var det på huden og ikke på netthinna. Det var med en liten millimeters klaring, så hun var heldig!

Jo, hun ser på TV og koser seg. Dvs, koste seg.. Heldigvis ser det ut til at det går bra. Katta sov i fanget hennes og drømte antakelig..

Ellers så skal jeg endelig få isolert rundt vinduet og fortsetter med ryddeprosjektet mitt. Vi må tømme rommet til Prinsessa denne uka, for neste uke skal gulvet rives helt! Det skal opp ny bæring og gulvbord der.

Jaja, det blir vel ei råd..

Skrevet

Dere får kose dere med rydding, og så må Prinsessa bli frisk igjen fort :klem:

Skrevet

Takk for det Impala :klem:

Nå har jeg endelig fått isolert rundt vinduet. Gleder meg til å dusje etterpå, selvom jeg pakka meg inn i regnjakke og med hansker. En diger bunke med papirer er rydda på kjøkkenet, jeg har satt på nok en vaskemaskin og bretta det som var tørt. Godt å få gjort det :) Skal fortsette i gamlestua etterpå.

Skrevet

Ferdig med en :smoke: Går for å rydde litt mer :opplyser:

Nå er det oppvaskmaskinen som skal tømmes, gulv støvsuges, og gamlestua ryddes.

Hadet litt! :goodbye:

Skrevet

Det jeg gjør, går ganske fort.

Har tømt oppvaskmaskinen og kosta i gamlestua. Tøy er tatt ned fra tørkestativet og bretta og støvsugerslangen er funnet frem. Skal snart støvsuge, men ville ha en liten pause først.

En kopp te nå funker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...