Annie Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #7621 Skrevet 4. oktober 2008 Veggen med skap, inne på rommet til Prinsessa er tømt og klærne flyttet. Det ene skapet, hvor det stort sett var bare rot, er delvis sortert, delvis utover resten av 2 etasje.. UTROLIG hvor mye drit det er mulig å få inn i et skap!! :dåne: Søs skal ha mye av klærne som er for små, til ungene sine, det samme med leker. Det ser kaotisk ut nå, men jeg regner med at det blir bra til slutt. Om et par års tid...
loffen Skrevet 4. oktober 2008 #7622 Skrevet 4. oktober 2008 Trøst deg med at vi har utrolig mye drit i skapene her også. Men rydde? Tenk så deilig etterpå!
Annie Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #7623 Skrevet 4. oktober 2008 Det blir veldig deilig, men jeg hater når vi holder på... Nå blir det snart hjemmelaget pizza her i huset. Broren til mannen er en tur innom også. Gleder meg til mat, har ikke spist hjemmelaget pizza på mange uker!
Nótt Skrevet 4. oktober 2008 #7624 Skrevet 4. oktober 2008 HER ser du sammenligningen. Tusen takk. Høres ut som om dere har nok å gjøre. Det blir så bra til slutt da.
Annie Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #7625 Skrevet 4. oktober 2008 Mye å gjøre ja, og vi er nok ferdig om 3-4 år. Men jeg er redd de årene blir lange...
kamela Skrevet 4. oktober 2008 #7626 Skrevet 4. oktober 2008 Kos deg på tur loffen! Nå gleder jeg meg bare til å være hjemme! Skal bli godt med egen vaskemaskin og egen seng!!! Det er 3 ting jeg gleder meg veldig til, i tillegg til å se familien. 1. en DIGER grillpølse i brød på nærmeste bensinstasjon! 2. skummet melk!! 3. Stretchlaken! Er så lei av laken og madrass som vil hver sin vei under meg når jeg sover!! Håper du fikk oppfylt ønskene dine Vi holder på å rive rommet til Prinsessa. Gulvet må rettes opp og jekkes opp, veggene skal rives, og det skal fuktsperre på. Det skal inn nye dragere og bærebjelker.. MYE jobb, og vi blir ikke ferdige på en stund. Lurer på hvor vi skal gjøre av alt hun har på rommet sitt... Hvor gjør dere av henne da Vi river og rydder og river og rydder... Har det skjedd mye mens du var borte? Mye å gjøre ja, og vi er nok ferdig om 3-4 år. Men jeg er redd de årene blir lange...
Annie Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #7627 Skrevet 4. oktober 2008 Alle ønskene ble oppfylt ja Prinsessa sover fortsatt på rommet sitt, men når vi rier det helt, vet vi ikke helt hvordan i skal gjøre det. Antakelig flytter vi ned i gamlestua, og Prinsessa inn på vårt rom. Gulvet der er støpt, så nå går det å jekke opp taket til andre etasje.
Nótt Skrevet 4. oktober 2008 #7630 Skrevet 4. oktober 2008 Mye å gjøre ja, og vi er nok ferdig om 3-4 år. Men jeg er redd de årene blir lange... Skjønner godt at de årene blir lange ja, er ikke noe moro å bo i et uferdig hus.
Annie Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #7631 Skrevet 4. oktober 2008 Det som er mest slitsomt er at vi ikke har noen skikkelige garderobeskap enda. Det er midlertidige løsninger overalt..
Annie Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7632 Skrevet 5. oktober 2008 Det har vært liten storm her i natt, og vi var IKKE forberedt, for å si det mildt..! Sekker med isopor, som sto så pent inntil veggen, er nå spredd over hele kommunen... Til og med pappen på taken har blåst av!!!
Loevinna Skrevet 5. oktober 2008 #7633 Skrevet 5. oktober 2008 Ånei!! Så innmari surt! Og så ut over hele kommunen da gitt.... (må bare litt opp i det tragiske... )
Annie Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7634 Skrevet 5. oktober 2008 Det gikk bra, vi har fått ryddet opp, og det var bare på deler av kommunen... Nå har vi tatt ut byggedøra i gamlestua, og holder på å klargjøre til å sette inn vindu der, som kommer om et par uker. Midt oppi det hele så fikk jeg vondt i en isjasnerve, så jeg må sitte og slappe av litt, før jeg går ut og hjelper til mer. Noen muskelavslappende piller, og jeg regner med å være god som gull igjen snart. Skal heldigvis til legen i morra, så han får undersøke meg da..
Annie Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7635 Skrevet 5. oktober 2008 Koser meg med en kopp eple og kanelte
Sauen Shaun Skrevet 5. oktober 2008 #7636 Skrevet 5. oktober 2008 Var spennende å stå opp i dag da tenker jeg. Håper dere slipper taklekkasje ihvertfall.
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #7637 Skrevet 5. oktober 2008 Er lenge siden vi hadde det... Dere trenger det Det har vært liten storm her i natt, og vi var IKKE forberedt, for å si det mildt..! Sekker med isopor, som sto så pent inntil veggen, er nå spredd over hele kommunen... Til og med pappen på taken har blåst av!!! Huff da!
Annie Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7638 Skrevet 5. oktober 2008 Var spennende å stå opp i dag da tenker jeg. Håper dere slipper taklekkasje ihvertfall. Han har ikke fått vært på taket enda, go det spørs om han rekker det i dag. Kryss fingrene for at det ikke blir regn i natt!!!! Dere trenger det Vi er blitt ganske flinke allikevel
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #7639 Skrevet 5. oktober 2008 Vi er blitt ganske flinke allikevel Det er bra
Annie Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7640 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Vi skal slå på papp utvendig, men det er 2 grader og KALDT!!! Lengter tilbake til varmen på GC.. Endret 5. oktober 2008 av Annie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå