Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*holder meg for ørene og øynene og vil ikke høre eller se noe om sand, varme eller syden*

*blablabla*

Skrevet

Kjenner at jeg blir glad når jeg leser om oppholdet ditt jeg. Er ikke misunnelig i det hele tatt (tåler jo ikke sol, så jeg ville blitt syk av en sånn tur). Unner deg det av hele mitt hjerte. Også koser jeg meg her hjemme med høsten... :jepp:

Skrevet

Så herlig at vi kan kose oss på hvert vårt sted :):klem:

Skrevet
Så herlig at vi kan kose oss på hvert vårt sted :):klem:

:5:

Der er jeg såå enig!! :jepp:

Jeg koser meg her på fjellet, har nettopp funnet frem et glass :vin: og ute er det ca +8-10 grader.

Og du koser deg der du er! Supert! :klem:

Sånn liker vi det.. :)

Skrevet

Ja, det er godt når vi kan kose oss der vi er. :jepp:

Skrevet (endret)

Nå skal jeg finne senga. Endelig er det kaldere inne enn ute, så jeg håper jeg får sove i natt.

En dusj nå først, så er det :sove:

I morgen er det en ny lang dag på stranda.. :sukk:

:hoho:

:bolledeig:

Endret av Annie
Skrevet

Jeg er ikke så misunnelig på stranda, men resten høres bra ut. :ler: Hvor varmt er det egentlig?

Skrevet

Nå er det en ny dag. Og hvilken flott dag det kan bli. Jeg har bestemt meg for at den skal bli fin. Og det håper jeg den blir for deg også. Det er en slik dag som bare er til for å nytes. :bolledeig:

Skrevet
Ha ei god natt, Annie... :klem:

* :bolledeig: sammen med deg..*

:klem:

Ønsker meg en god natt snart jeg også. Overmadrassen på senga her er tynn og krøller seg, med det resultatet at jeg våkner fordi den er vond å ligge på..

Har snakket med resepsjonen om det i dag.

Jeg synes det er så bra at du er fornøyd!!

Det syns jeg også! :jepp:

Jeg er ikke så misunnelig på stranda, men resten høres bra ut. :ler: Hvor varmt er det egentlig?

Vannet ble målt i dag, og det er 23,8 i sjøen. Det er mye varmere på land, men jeg aner ikke gradene. Rundt 30 i skyggen vil jeg anta..

Nå er det en ny dag. Og hvilken flott dag det kan bli. Jeg har bestemt meg for at den skal bli fin. Og det håper jeg den blir for deg også. Det er en slik dag som bare er til for å nytes. :bolledeig:

ble det en bra da?

Skrevet

Joda, dagen ble bra den. Et legebesøk som ikke akkurat gjorde meg så mye klokere. Noen timer med en god gjerning gikk bra. Masse koselige folk å prate med. Og nå har jeg avtale med min egen sofa resten av kvelden. :jepp:

Skrevet

En date med sin egen sofa er sjelden å forakte :):klem:

Har fått tatt en kald dusj, og fått bort sanden på kroppen. Skal ordne meg litt nå, før jeg skal ned å spise middag om en snau time.

Har vært 6 timer på stranden og har hatt det helt topp!!! :)

Skrevet
*late som jeg ikke har sett bildene*

:sjenert:

:hoho:

Hei Løven!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...