Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trådløst ja :jepp:

Vi har 26 grader i skyggen på verandaen her nå. Jeg renner bort og vurderer en tur i bassenget rett nedenfor verandaen etterpå. LIVET ER HERLIG!!! :danser:

Skrevet

Håper du får tatt noen bilder og lagt ut til oss snart! :jepp: Vil se! :hoppe:

Skrevet

Så sutringen om at du ikke ville ha nett der nede var bare for å sanke sympati...... :fnise:

Skrevet

*finnes ikke misunnelig*

*hører regnet plaske på taket og drar teppet tettere rundt seg*

Skrevet

Akkurat nå har jeg forferdelig tregt nett her. Det tok over 5 minutter å laste denne siden!! :sur:

Jaja, jeg er på nett i allefall, men kommer ikke til å prioritere det så mye. Det er mye som skjer her, så jeg må følge opp det.

Skal ta bilder i morra Løven, og kommer jeg meg inn på msn, så legger jeg de ut. Familien hjemme vil jo se også :)

Håper dere har det fint hjemme, skulle ønske dere alle var her med meg! Koser meg med et glass :vin: på verandaen nå. Det er varmt og herlig, og godt å få 3 ukers forlengelse på sommeren :sol:

Ta vare på dere selv og hverandre!! :klem:

Skrevet

ANNIE!!! :danser::bolledeig::hoppe::klemmer:

Ååååå det høres så kjempedeilig ut!!

Skrevet

Noen som har vært og tatt et kveldsbad i sjøen, kunne fortelle om 27 grader i vannet!!! :hoppe:

Skrevet
:klem: Godt å høre at du har det godt og varmt. Vi her hjemme nyter det grå og kalde været......:klø:
Skrevet
Akkurat nå har jeg forferdelig tregt nett her. Det tok over 5 minutter å laste denne siden!! :sur:

Tregt nett, er bedre enn intet nett... i allefall for oss, som ønsker at du kommer innom!!! :klem:

Men kos deg masse... :klemmer::bolledeig:

Skrevet
:bolledeig:

Gikk reisen greit forresten? :klemmer:

Reisen gikk kjempefint, selvom jeg var trøtt.. Duppa av litt på flyet og bussen hut, men her har det gått bra. Skal finne senga nå snart. Klokka er en time tilbake her i forhold til hjemme, så den er ikke mer enn snart midnatt, men jeg har jo vært oppe siden 5 i morges...

:klem: Godt å høre at du har det godt og varmt. Vi her hjemme nyter det grå og kalde været......:klø:

Gjør det dere... :fnise:

12 grader her. :)

BRRR!! 24 her nå.. :Hehe:

ANNIE...!!!! Der er (var) du joo!!! :bolledeig: :bolledeig: :duskedame:

:skaal:

JAAA!!! :bolledeig::skaal: Sitter på verandaen og koser meg med :vin: og smugrøyker :fnise:

Tregt nett, er bedre enn intet nett... i allefall for oss, som ønsker at du kommer innom!!! :klem:

Men kos deg masse... :klemmer::bolledeig:

Jeg NYYYYYTER!!! :jepp::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...