Ugla Skrevet 9. september 2008 #7182 Skrevet 9. september 2008 Herlig du Ugla!! Takk, du er ikke så aller verst du heller....
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2008 #7184 Skrevet 9. september 2008 Hvordan går det med pakkinga da? Alt under kontroll?
Alive Skrevet 9. september 2008 #7185 Skrevet 9. september 2008 Kos deg masse på tus, Annie Gleder meg til å få rapport
Annie Skrevet 9. september 2008 Forfatter #7186 Skrevet 9. september 2008 Hvordan går det med pakkinga da? Alt under kontroll? Har ikke begynt... Kos deg masse på tus, Annie Gleder meg til å få rapport Takk for det Alive Rapport kommer når jeg er tilbake
Multi Skrevet 9. september 2008 #7187 Skrevet 9. september 2008 Åååååå, heldige du som skal dra i morgen! Du kommer til å få det så fint. Jeg er selvsagt ikke misunnelig i det hele tatt. Sannsynligvis kommer de tre ukene til å gå altfor fort.
Loevinna Skrevet 9. september 2008 #7190 Skrevet 9. september 2008 Best å si det mens jeg husker det... Håper du får en super tur, og kommer tilbake med mye energi! Kommer til å savne deg masse, og håper du får nett-tilgang der du kommer..
Annie Skrevet 9. september 2008 Forfatter #7191 Skrevet 9. september 2008 Nå må jeg gjøre noe her. Pakke kanskje?
iss Skrevet 9. september 2008 #7193 Skrevet 9. september 2008 Du kommer til å få det strålende!!!! Masse deilig annie-tid !!!!!
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2008 #7194 Skrevet 9. september 2008 Tenk hvor deilig det kommer til å bli. Tre hele uker hvor du bare kan prioritere deg selv. Kos deg!
Annie Skrevet 9. september 2008 Forfatter #7195 Skrevet 9. september 2008 Har ordnet pcen til mannen. JEg skal ha den med meg nedover, så nå har jeg innstallert msn der, samt fikset sånn at jeg kan se DVD på den. Tar med et par filmer, deriblant Stolthet og fordom.. Må jo ha med Colin... :rødme:
Annie Skrevet 9. september 2008 Forfatter #7196 Skrevet 9. september 2008 Har ordnet pcen til mannen. JEg skal ha den med meg nedover, så nå har jeg innstallert msn der, samt fikset sånn at jeg kan se DVD på den. Tar med et par filmer, deriblant Stolthet og fordom.. Må jo ha med Colin... :rødme:
Loevinna Skrevet 9. september 2008 #7199 Skrevet 9. september 2008 Har du fått pakket noe enda eller?
Annie Skrevet 9. september 2008 Forfatter #7200 Skrevet 9. september 2008 Er bare litt misunnelig... Kom da vel Du slenger fortsatt innom, ser jeg Må jo det, har jo holdt på med maskinen her Har du fått pakket noe enda eller? Ikke en dritt, men jeg har fått skrevet detaljert pakkeliste, vasket, tørket, brettet og lagt bort tøy. Papirer som skulle til NAV er levert, en pakke er sendt og det er handlet inn mat til de som skal være hjemme. Har også fått skifta på senga til Prinsessa og holder på å vaske det sengetøyet. Har igjen å lage middag, støvsuge 2 etasje, brenne noen DVDer med lydbøker, samt pakke. Det burde gå forholdsvis fort...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå