Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Herlig du Ugla!! :klem:

Takk, du er ikke så aller verst du heller.... :ler:

:klemmer:

Skrevet

Hvordan går det med pakkinga da? Alt under kontroll? :klem:

Skrevet

Kos deg masse på tus, Annie :klem:

Gleder meg til å få rapport ;)

Skrevet
Hvordan går det med pakkinga da? Alt under kontroll? :klem:

Har ikke begynt... :ler:

Kos deg masse på tus, Annie :klem:

Gleder meg til å få rapport ;)

Takk for det Alive :) Rapport kommer når jeg er tilbake :klem:

Skrevet

Åååååå, heldige du som skal dra i morgen! Du kommer til å få det så fint. Jeg er selvsagt ikke misunnelig i det hele tatt. :sjenert: Sannsynligvis kommer de tre ukene til å gå altfor fort. :klemmer:

Skrevet

Best å si det mens jeg husker det... Håper du får en super tur, og kommer tilbake med mye energi! Kommer til å savne deg masse, og håper du får nett-tilgang der du kommer.. :klemmer:

Skrevet

Nå må jeg gjøre noe her. Pakke kanskje? :roll:

:goodbye:

Skrevet

Du kommer til å få det strålende!!!! Masse deilig annie-tid !!!!!

Skrevet

Tenk hvor deilig det kommer til å bli. Tre hele uker hvor du bare kan prioritere deg selv. Kos deg! :klemmer:

Skrevet

Har ordnet pcen til mannen. JEg skal ha den med meg nedover, så nå har jeg innstallert msn der, samt fikset sånn at jeg kan se DVD på den. Tar med et par filmer, deriblant Stolthet og fordom.. Må jo ha med Colin... :rødme:

Skrevet

Har ordnet pcen til mannen. JEg skal ha den med meg nedover, så nå har jeg innstallert msn der, samt fikset sånn at jeg kan se DVD på den. Tar med et par filmer, deriblant Stolthet og fordom.. Må jo ha med Colin... :rødme:

Skrevet
Er bare litt misunnelig... :sjenert:

:klemmer:

Kom da vel :)

:klem:

Du slenger fortsatt innom, ser jeg ;)

Må jo det, har jo holdt på med maskinen her :fnise:

Har du fått pakket noe enda eller? :)

Ikke en dritt, men jeg har fått skrevet detaljert pakkeliste, vasket, tørket, brettet og lagt bort tøy. Papirer som skulle til NAV er levert, en pakke er sendt og det er handlet inn mat til de som skal være hjemme. Har også fått skifta på senga til Prinsessa og holder på å vaske det sengetøyet.

Har igjen å lage middag, støvsuge 2 etasje, brenne noen DVDer med lydbøker, samt pakke.

Det burde gå forholdsvis fort... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...