Annie Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7081 Skrevet 6. september 2008 Nå er jeg lei av å prate med meg selv og i tillegg sitte og glippe med øynene. Går og legger meg!
kamela Skrevet 7. september 2008 #7082 Skrevet 7. september 2008 Nå er jeg lei av å prate med meg selv og i tillegg sitte og glippe med øynene. Går og legger meg! God morgen ! Så stille det har vært her i natt, ikke rart det ble tidlig kvelden på deg Er det på'n igjen i dag, eller ble dere ferdige i går?
Annie Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7084 Skrevet 7. september 2008 God morgen Sto opp seint i dag. Våknet 10.45. Gikk rett i dusjen og fikk tatt litt selvpleie. Hårete legger er ikke lekkert på stranda... Etter det har jeg vært litt effektiv og tømt oppvaskmaskinen, tatt ut tøy av tørketrommelen, brettet og lagt på plass det. Hengt opp det som var i vaskemaskinen, samt lagt noe av det i tørketrommelen og klargjort en ny vaskemaskin. Har også rydda litt i stua, men der er jeg ikke ferdig. Ei heller på kjøkkenet. Blir man noengang det forresten?
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2008 #7085 Skrevet 7. september 2008 Når det gjelder husarbeid så blir man nok aldri ferdig nei. Her har jeg lyst til å prøve å bli ferdig med liminga av engler snart, slik at jeg kan få ryddet spisebordet igjen. Så jeg tror jeg skal ta noen timer med pasta og lim i dag.
Ugla Skrevet 7. september 2008 #7086 Skrevet 7. september 2008 Blir man noengang det forresten? *rekker opp handa* Dette spørsmålet vet jeg svaret på.. Svaret er: NEI!!! Ha en fin dag, Annie!
kamela Skrevet 7. september 2008 #7087 Skrevet 7. september 2008 *rekker opp handa* Dette spørsmålet vet jeg svaret på.. Svaret er: NEI!!! Ha en fin dag, Annie! Gratulerer med rett svar, Ugla
Annie Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7088 Skrevet 7. september 2008 *rekker opp handa* Dette spørsmålet vet jeg svaret på.. Svaret er: NEI!!! Ha en fin dag, Annie! Greit å få mistanken min bekreftet... Skal bli ferdig med her nå, så må jeg ordne litt mer tøy, støvsuge og begynne å lage kjøttkaker.
kamela Skrevet 7. september 2008 #7089 Skrevet 7. september 2008 Det vil jeg også ha til middag snart!
Annie Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7091 Skrevet 7. september 2008 Nei nå skal jeg gjøre litt her!
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2008 #7092 Skrevet 7. september 2008 Jeg skal ha stekt uer til middag i dag. Det er godt det.
Annie Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7093 Skrevet 7. september 2008 Har ikke begynt med kjøttkakene. Har heller rydda endel her, støvsugd godt i første etasje, samt ordna med mer tøy. Blir vel 4 maskiner her i dag, og nr 3 er gjort klar til å starte når tørketrommelen er ferdig. Kjører oppvaskmaskinen med store ting. Store boller, og en liten langpanne. Det tar så stor plass, men jeg gidder ikke vaske opp for hånd...
Annie Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7095 Skrevet 7. september 2008 Oppvaskmaskinen er tømt - igjen Tøy som hang ute er tørt og bretta. Det som var i tørketrommelen er tørt og bretta. En vaskemaskin er i gang Kjøttkakene er ferdig og potetene koker. Oppvaskbenken er vasket og ryddet skikkelig Benken bak kokeplata samt veggen er vasket og ryddet. PC-skapet er vasket og tørket støv av. Det er så deilig å føle at ting blir i orden og ryddig før jeg skal reise
Ugla Skrevet 7. september 2008 #7096 Skrevet 7. september 2008 Gratulerer med rett svar, Ugla Tusen takk... Såå mye du har fått gjort i dag, Annie... :dåne:
Annie Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7097 Skrevet 7. september 2008 Har vært ganske flink i dag ja. Burde egentlig vært oppe og tatt 2 etasje nå, men tror ikke jeg orker..
Annie Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7099 Skrevet 7. september 2008 I dag har jeg fått gjort mye, men jeg har faktisk kost meg med det Føler ikke at jeg har gjort for mye faktisk
Nótt Skrevet 7. september 2008 #7100 Skrevet 7. september 2008 Flinke Annie. Mye flinkere enn det jeg har vært i helgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå