Skravla Skrevet 5. september 2008 #7061 Skrevet 5. september 2008 Du må telle flere ganger! Men.. er jeg fin som halshugd da? Lite blod rundt deg til å være halshugd.
Skravla Skrevet 5. september 2008 #7063 Skrevet 5. september 2008 Når så du sist en blodig loff? :klø: Kanskje ikke loff, men pølsebrød med ketchup så jeg i sommer.......
Ugla Skrevet 5. september 2008 #7065 Skrevet 5. september 2008 Elsker den nye engelen til Skravla! Ja...
Annie Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7066 Skrevet 5. september 2008 Du må telle flere ganger! Men.. er jeg fin som halshugd da? Du er så fin så, men du er best som sprettloff... Lite blod rundt deg til å være halshugd. Ikke rart vingene dine detter av!!!
Sauen Shaun Skrevet 6. september 2008 #7067 Skrevet 6. september 2008 Mornings Annie! Håper du får en fin dag, selv om den blir travel for deg.
kamela Skrevet 6. september 2008 #7069 Skrevet 6. september 2008 Det er 5 dager til jeg reiser!!! og :dåne: Jeg aner ikke engang hvor passet mitt er... burde kanskje se etter det? :klø: Kjekt å ha - dårlig tid hvis du må ha nytt! Er den teit? Nei, men litt skummelt med kniven ved siden av! Når så du sist en blodig loff? :klø: Vi så ikke, men vi vet at Loffen var veldig blodig tidligere i sommer
Annie Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7070 Skrevet 6. september 2008 Mornings Annie! Håper du får en fin dag, selv om den blir travel for deg. Takk for det. Det har vært veldig travelt i dag, så nå er jeg sliten!! God morgen!!! og :kaffekopp: Har blitt både og i dag ja Kjekt å ha - dårlig tid hvis du må ha nytt! Nei, men litt skummelt med kniven ved siden av! Vi så ikke, men vi vet at Loffen var veldig blodig tidligere i sommer Trenger heldigvis ikke nytt pass. Og tror jeg vet hvor det ligger Loffen var veldig blodig før i sommer ja, og med den kniven så symboliserer den avataren kanskje den hendelsen?
Annie Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7071 Skrevet 6. september 2008 SLITEN!!! Men fornøyd Skal slappe av her litt, før jeg må ut og handle. Mannen skal på jobb om 2 timer og Prinsessa og jeg skal kose oss hjemme alene i kveld. Kanskje vi skal se en film som hun får velge?
Annie Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7073 Skrevet 6. september 2008 Kjenner jeg henne rett, blir det Pirates of the Carribean. Den har hun ikke sett enda nemlig. Jeg har vel sett den 2 ganger, men den er morsom, så jeg orker å se den en gang til
loffen Skrevet 6. september 2008 #7074 Skrevet 6. september 2008 Kul film! Kan smøre på meg litt bringebærsyltetøy, så får dere blod!
Ugla Skrevet 6. september 2008 #7076 Skrevet 6. september 2008 Går det bra med ryggen til Prinsessa? Ikke merket noe mere, håper jeg! Ha en hyggelig kveld, Annie..
Annie Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7077 Skrevet 6. september 2008 Ryggen er bra. Dvs hun har vondt enkelte ganger, men det er så sjelden og lite, at det vil gå over av snart. Har hatt en kjempehyggelig kveld. Venninnen min og datteren, som er venninnen til Prinsessa, har vært her og spist pizza. Så så vi Piratesfilmen, og koste oss med godis og brus HERLIG!
Annie Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7078 Skrevet 6. september 2008 Hører på Irma1000! Herregud som jeg savner det programmet!!!!
Annie Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7079 Skrevet 6. september 2008 ER TRØTT!!! Vurderer å gå å legge meg faktisk.. Må bare høre ferdig Irma1000 Nettet er forresten helt håpløst her i dag!!
Annie Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7080 Skrevet 6. september 2008 Legge seg var det kanskje ja... men nå har jeg jo ikke så lyst til det lengre, nå funker jo nettet her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå