Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Velkommen inn hit også Nótt :)

Takker og :bukke: Jeg dukker opp over alt. :fnise: Vaffelrøren står i kjøleskapet og venter på festen, forresten. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mandelkake

Sjokoladekake

Verdens beste

Eplekake

Prinsessekake

Rullekake

Det foreslo pappa at jeg skulle bake; jeg med gjærdeig kunnskapene mine...så det skal jeg prøve en gang :Nikke: Bare ikke akkurat nå de nærmeste ukene kanskje.. :sjenert:

Skrevet (endret)

ALT for kompliserte kaker for meg. :fnise:

Men kanskje når jeg får ny kjøkkenvekt? :lur:

Endret av loffen
Skrevet
Jeg er rundt og sprer glede ser du vel! :klaske:

Og hvor glad tror du man blir når det ser ut som om det er masse liv i dagbøkene, og det viser seg at alle inleggene er den samme enslige smileyen...? :tunge1: *minner om "Finn brukerens innlegg"-metoden* :lur:

Skrevet
Mandelkake

Sjokoladekake

Verdens beste

Eplekake

Prinsessekake

Rullekake

Det må være en kake som er lett å ta med seg på bussen. Jeg skal i bursdag til minstesøster. Og jeg nekter å bake suksessterte, for den har jeg bakt så ofte det siste året. Så jeg må prøve noe annet. Gulrotkake skal lillesøster bake og sjokoladekake skal svoger bake. Eplekake tror jeg ikke tanteungene har lyst på. Jeg har lyst til å lage en skikkelig bløtkake, men den er så teit å frakte... :sukk:

Skrevet

Skal se om oppskriften på eplekaka mi ligger i bloggen. Den er kjempegod nemlig!

Skrevet

Ikke gjærbakst tror jeg. Jeg har lyst på skikkelig søt, klissete kake med masse deilig fyll inni... :sikle:

Skrevet

Kanelboller er kjempegodt. :sikle: NÅ fikk jeg lyst på det, synd vi ikke har noen i fryser'n. :sukk:

Skrevet

Prinsessa skal til en venninne nå snart. Etter det skal hun på musikken. Det betyr at jeg kommer til å være hjemme alene i nesten hele dag. :juhu:

Skrevet

Det er deilig det. :)

Regner med at du rekker 40000 i løpet av ettermiddagen da. :ler:

Skrevet

Har lyst på karamellkake, men den er nærmest umulig å ta med seg på bussen... :sukk:

Skrevet

Deilig å være alene hjemme. Jeg er det nå, om man ser bort fra ilder'n som stort sett bare sover. Koser meg foran laptop'en og hører på min musikk. Deilig!!!!

Skrevet

Gjest -- 0 620 18.34%

Annie 05.07.2002 39.924 137 4.05%

mia83 01.12.2007 2.473 69 2.04%

Nótt 10.06.2008 811 66 1.95%

eilan 01.01.1970 9.819 65 1.92%

Saeria 16.11.2003 21.985 60 1.78%

kamela 17.04.2006 7.809 60 1.78%

:fnise:

Skrevet

Er ikke lenge igjen til 40.000-festen nå altså. *setter seg godt til rette i sofa'n med te til meg og alle andre som har lyst på*

Skrevet

OG lengre opp kommer jeg om jeg fortsetter som nå... :ler:

Hva er karamellkake?

Skrevet
OG lengre opp kommer jeg om jeg fortsetter som nå... :ler:

Hva er karamellkake?

Kake med karamell kanskje?

:vetikke:

Du er ikke så langt unna sannheten der Loffen. Det er rett og slett en bløtkake med hjemmelaget karamellkrem og banan inni. Også pleier jeg å ha daimkuler på toppen, men jeg får vel finne noe annet som ikke lille nevø setter i halsen. Er redd daimkulene blir litt harde for ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...