Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det opphold og overskyet. Kommer sikkert :regn: når jeg skal gå til bussen.

Ops! Kom akkurat på at jeg skulle vaske regnjakka mi i går kveld. Lille nevø sto i fanget mitt i går kveld. Og de gummistøvlene hans var ikke akkurat rene. Ja-ja, får tørke av det verste med en klut før jeg skal ut... :fnise:

Skrevet

Om det regner mye, kan du bare droppe paraply, så vaskes jakka av seg selv :idesmil::ler:

Skrevet
Om det regner mye, kan du bare droppe paraply, så vaskes jakka av seg selv :idesmil::ler:

Bruker ikke paraply når jeg har regnjakka på. Jeg hater å gå med paraply.

Skrevet

Bruker ikke paraply når jeg har regnjakka på. Jeg hater å gå med paraply.

Ergor; problem løst :-D

Skrevet

For min del er det ikke noen krise om jeg har noen små søte støvlespor på regnjakka mi heller. Jeg vet jo hvor koselig det var i går da pjokken sto og hoppet i fanget til tante. :rødme:

Skrevet
Ergor; problem løst :-D

Russisk? :klø:

Skrevet

Synes for øvrig det har blitt uforholdsmessig mye skrivefeil på meg i det siste :sur: Kanskje det er mangelen på karbohydrater?? :vetikke: Ikke visste vel jeg at rettskrivingsgenet mitt lå i karbohydratene...jaja..man lærer så lenge man lever..

Skrevet
Små søte støvlespor :rødme:

Ja, skostørrelse 21. :rødme:

Skrevet
Synes for øvrig det har blitt uforholdsmessig mye skrivefeil på meg i det siste :sur: Kanskje det er mangelen på karbohydrater?? :vetikke: Ikke visste vel jeg at rettskrivingsgenet mitt lå i karbohydratene...jaja..man lærer så lenge man lever..

Det er det jeg har skjønt - den dietten er farlig.

Skrevet

Tenk om jeg skulle begynt på den dietten! Hadde aldri blitt ferdig med et innlegg om jeg skulle sjekke det for stavefeil da. Hadde antakelig ikke sett dem engang :redd:

Skrevet
Ja, skostørrelse 21. :rødme:

:rødme:

Det er det jeg har skjønt - den dietten er farlig.

:redd:

Tenk om jeg skulle begynt på den dietten! Hadde aldri blitt ferdig med et innlegg om jeg skulle sjekke det for stavefeil da. Hadde antakelig ikke sett dem engang :redd:

Nei, du har nok fra før :fnise:

Skrevet

:dåne:

Ingen vært her siden kl 13:34..??

Er hele klanen syk?? :klø:

Her var det ikke mye å oppdatere seg på, til en forandring... ;)

Skrevet
:dåne:

Ingen vært her siden kl 13:34..??

Er hele klanen syk?? :klø:

Her var det ikke mye å oppdatere seg på, til en forandring... ;)

Jeg kan bare svare for meg selv. Og jeg er syk. Hva resten av klanen unnskylder seg med vet jeg ikke... :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...