Annie Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6201 Skrevet 18. august 2008 Sånn Jippi, jeg tarte det!!! Setningen over har en historie som er så søt. Jeg passe ungene til en venninne for mange år siden, og gutten der klarte ikke å si sovepose. Moren hans hadde brettet tøy på gangen utenfor rommet hans og overhørte han da han lå og øvde. "Sovetose - NEI Sovetose - NEI Tovesose - NEI" Etter mye om og men og mange forsøk så kom det "Sovepose - JIPPI JEG TARTE DET!" *oppdatert* Så flink du er *aldeles ikke oppdatert* men jeg var her! Så hyggelig at du kommer innom Caskr Hei Multi
Annie Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6202 Skrevet 18. august 2008 Jeg har kjøpt MP3 spiller!! :juhu: Må jo ha noe å ha lydbøker og musikk på når jeg skal sørover
loffen Skrevet 18. august 2008 #6203 Skrevet 18. august 2008 Jippi, jeg tarte det!!! Setningen over har en historie som er så søt. Jeg passe ungene til en venninne for mange år siden, og gutten der klarte ikke å si sovepose. Moren hans hadde brettet tøy på gangen utenfor rommet hans og overhørte han da han lå og øvde. "Sovetose - NEI Sovetose - NEI Tovesose - NEI" Etter mye om og men og mange forsøk så kom det "Sovepose - JIPPI JEG TARTE DET!" Jeg har kjøpt MP3 spiller!! :juhu: Må jo ha noe å ha lydbøker og musikk på når jeg skal sørover Grattis!
Ugla Skrevet 19. august 2008 #6207 Skrevet 19. august 2008 Vi blir visst spreke hele gjengen av disse håndballjentene våre... :juhu: *tar en sammen med dere*
Annie Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6209 Skrevet 19. august 2008 God morgen alle sammen god morgen far og mor *synger*
Annie Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6211 Skrevet 19. august 2008 Så koselig at vi kan synge duett på morran Multi
Ugla Skrevet 19. august 2008 #6212 Skrevet 19. august 2008 Blir med.. Så koselig at vi kan synge duett på morran Multi Alle synger med hver sitt (ugle-) nebb...
Multi Skrevet 19. august 2008 #6213 Skrevet 19. august 2008 Så koselig at vi kan synge duett på morran Multi Jeg sang ikke, jeg bare digget. Du vil nok ikke synge duett med meg.
Annie Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6214 Skrevet 19. august 2008 Blir med.. Alle synger med hver sitt (ugle-) nebb... Syng, syng, syng og vær glad syng med det nebbet du haaaaaaar Jeg sang ikke, jeg bare digget. Du vil nok ikke synge duett med meg. Å jo da
Annie Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6216 Skrevet 19. august 2008 Skal sette meg i sofaen og se hele håndballkampen
Brukernavn Skrevet 19. august 2008 #6218 Skrevet 19. august 2008 Jippi, jeg tarte det!!! Setningen over har en historie som er så søt. Jeg passe ungene til en venninne for mange år siden, og gutten der klarte ikke å si sovepose. Moren hans hadde brettet tøy på gangen utenfor rommet hans og overhørte han da han lå og øvde. "Sovetose - NEI Sovetose - NEI Tovesose - NEI" Etter mye om og men og mange forsøk så kom det "Sovepose - JIPPI JEG TARTE DET!" Så herlig :rødme:
Ugla Skrevet 19. august 2008 #6219 Skrevet 19. august 2008 Skal sette meg i sofaen og se hele håndballkampen Hvordan går det nå? Vinner norge på reprisen også...??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå