Daria Skrevet 10. august 2008 #6021 Skrevet 10. august 2008 "jasså, så du var fin i farta på lørdag? Men å strippe på torget var kanskje ikke noe sjakktrekk..."
loffen Skrevet 10. august 2008 #6023 Skrevet 10. august 2008 Jeg ser Annie! :juhu: Håper dere har hatt det fint!
Annie Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6024 Skrevet 10. august 2008 Nybakt brød med tåfis... HERREGUD SOM DERE SKRAVLER!!! :dåne: Skjønner ingenting av innlegget over, og går for å lete, om ingen kan forbarme seg over meg nå frem til jeg får lest alle bøkene...
Annie Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6025 Skrevet 10. august 2008 Har funnet ut hva tåfisbrød var, går tilbake og får med meg alle sidene!!
Annie Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6028 Skrevet 10. august 2008 Jeg er forresten veldig fornøyd med mengden innlegg vi allerede har greid å skrive i Annies fravær Tviler ikke Og enda er det mange dager til hun kommer hjem. Men nå er jeg hjemme, og er oppdatert her og inne hos BN Bodyscrub, dyprens ansikt, avgiftende sjokoladeinnpakning (lurer på om jeg greier å la være å spise den av meg ) massasjebad, helkroppsmassasje inkludert innpakning hender og føtter. Gledermeggledermeggledermeggledermeg :juhu: Ja det hørtes jo ekkelt ut... Jeg drikker ikke.... bare svelger unna for ikke å drukne. den var ny.... *noterer til bruk ved en senere anledning* Den har jeg også brukt i mange år ANNIE..!!!! Du har gått glipp av din egen fest..... *sier ifra, i tilfelle Annie ikke merker det.. når hun kommer hjem* Fest? Jeg vet jo ikke om det hjelper på sauer... Men min lille nevø var plaget av å bli bilsyk. De fikk kjerringrådet om plaster over navlen (andre sier gråpapir). Og det hjalp faktisk (ble syk når de hadde glemt det). JØSS!
Annie Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6029 Skrevet 10. august 2008 Skal hilse fra bokeieren. Hun koser seg masse. Men jeg fortalte ikke at vi har festet hardt og lenge her inne. NEI DU GJORDE IKKE DET TENK!!! Noen overraskelser må jo spares til hun er tilbake Takkskalderefaenimegha!! Kan da ikke fortelle alt. JO!! Jeg hadde på det verste minimum fem pakker love-hearts i vesken i fare for å gå tom, så de hjelper mot kvalme, og også mot moderat halsbrann. GENIALT!! "jasså, så du var fin i farta på lørdag? Men å strippe på torget var kanskje ikke noe sjakktrekk..." Jeg ser Annie! :juhu: Håper dere har hatt det fint! Vi har storkost oss Annie! :juhu:
Multi Skrevet 11. august 2008 #6033 Skrevet 11. august 2008 Har funnet ut hva tåfisbrød var, går tilbake og får med meg alle sidene!! Så du tar ingen annier? Velkommen hjem (hjem=KG )
Ugla Skrevet 11. august 2008 #6034 Skrevet 11. august 2008 Annie...!!! Velkommen hjem (ja, hjem = KG!)... Fersk :kaffekopp: til de som vil ha...
Annie Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6035 Skrevet 11. august 2008 Velkommen hjem (hjem=KG ) Takk for det Så du tar ingen annier? Ingen annier her nei! Ikke enda i hvertfall... Annie...!!! Velkommen hjem (ja, hjem = KG!)... Fersk :kaffekopp: til de som vil ha... UGLA!!! er perfekt nå!
Annie Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6036 Skrevet 11. august 2008 Det ble visst seint i natt også. La meg etter at Dale Oen hadde svømt inn til en flott sølvmedalje i OL Nå er det litt kaffe, og så må jeg gjøre noe her, det ser ikke ut!!!
loffen Skrevet 11. august 2008 #6037 Skrevet 11. august 2008 (endret) Trøst deg med at sånn er det her også. Vaskemaskinen er i gang, da. Endret 11. august 2008 av loffen
Multi Skrevet 11. august 2008 #6038 Skrevet 11. august 2008 Noen står opp for å se, andre venter med å legge seg... Utrolig.
Annie Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6039 Skrevet 11. august 2008 Trøst deg med at sånn er det her også. Vaskemaskinen er i gang, da. Går for å gjøre noe jeg også.. Noen står opp for å se, andre venter med å legge seg... Utrolig. Jeg sovna på sofaen, og da jeg våknet var det bare litt over en time til han skulle svømme...
Annie Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6040 Skrevet 11. august 2008 HAr hjulpet mannen med å bære ut materialer, samt støvsuge de gamle tømmerveggene. Han blir så allergisk av alt støvet, så jeg måtte gå over dem med støvsugeren. Regner med at vi skal rive resten av gulvet i dag. Er det forresten noen som vil kjøpe et 200 liters akvarium, med alt utstyr, inkl pumpe? Skal ha ca 2000 for det. Pumpa alene er verd drøye 800..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå