Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tar du en annie?? :sjokk: og :dåne:

Eller forresten, du er tilgitt. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mye som skal ordnes før jeg reiser i dag jeg. Men det hjalp ikke å stå opp tidlig. Var så :Gjesp: at jeg krabbet under dyna igjen og sov en drøy time til... :sjenert:

Skrevet

Regner med at det var godt :)

Skrevet
Regner med at det var godt :)

:jepp: Men det var fryktelig lite effektivt. Men det som ikke blir ferdig - det blir ikke ferdig...

Skrevet

Har du så mye å gjøre da?

Skrevet

Nei nå skal jeg sjekke om vaskemaskinen er ferdig, og henge opp tøy.

Skal fortsette å henge opp bilder på kjøkkenet, samt støvsuge her. CDer må også ryddes på plass.

:sukk:

Skrevet

Fikk besøk, så jeg rakk bare vaskemaskinen. Men nå har jeg tømt en kommode som sto i gamlestua, og flyttet den ut i den ene gangen. Der skal jeg ha vintertøy eller noe..

Skrevet
UGLA!!!!! :juhu: :klem: Så godt å se deg igjen! Tenkte på deg i sta faktisk, men så måtte jeg ta en telefon, og jeg rakk ikke innom hos deg før du kom hit. Har savnet deg!!!!!!! :kose:

For en mottagelse... :) Tusen takk... :klem:

Er omtrent bare her jeg har rukket å oppdatere meg (tok den "verste" = største jobben først, regner jeg med :fnise: )

Jeg og vofsen har gått en (liten?) tur i :sol: etter det ble det en liten :sove: både på meg og vofsen...

Ønsker deg/dere en fin dag... :sol:

Skrevet

Takk i like måte :klem:

Jeg holder på å rydde og har samlet 2 pappesker og 3 bæreposer med gammelt tøy og annet skrot, som har samlet seg på merkelig vis.. :klø:

Må fortsette, men trenger en pause.. :smoke:

BeeGees på radioen :digge: "you win again..."

Skrevet
Har du så mye å gjøre da?

Har mye jeg burde gjort. Men rotet ligger nok trofast og venter til jeg kommer tilbake også. :ler:

Skrevet

Ser slett ikke bort i fra det nei. :ler:

Skrevet

Kan jo håpe at jeg er i litt bedre form når jeg kommer tilbake igjen. Da har jeg jo fått en drøy uke med jerntilskudd. :jepp:

Skrevet

Satser på at det hjelper ja :jepp:

Skrevet
Takk i like måte :klem:

Jeg holder på å rydde og har samlet 2 pappesker og 3 bæreposer med gammelt tøy og annet skrot, som har samlet seg på merkelig vis.. :klø:

Må fortsette, men trenger en pause.. :smoke:

Tar en :smoke: -pause sammen med deg...

Og du... :opplyser: ..jeg har ikke plassert noe av mitt skrot hos deg. Mitt skrot ligger nok fortsatt her hos meg...!! :sjenert:

Skrevet

Det ser ikke ut som Uglafjær det jeg rydder bort, så jeg tror deg.. :ler:

Har montert 2 IKEApappbokser, og lagt CDer i dem. HVOR vi skal passere dem, aner jeg ikke.. :vetikke:

Skrevet

I dag har vi bodd sammen i 6 år!!!! :hjerte:

Skrevet
I dag har vi bodd sammen i 6 år!!!! :hjerte:

Gratulerer! :rødme:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Gratulerer med 6års samboerskap.

Og det kan ligne som om Ugla har nok vært her og strødd rundt seg med uglehår, for prinsen sin kaptein sabeltann hatt strør sorte fjær over alt!!

Skrevet
Gratulerer! :rødme:

Tusen takk :klem:

Gratulerer med 6års samboerskap.

Og det kan ligne som om Ugla har nok vært her og strødd rundt seg med uglehår, for prinsen sin kaptein sabeltann hatt strør sorte fjær over alt!!

Takk skal du ha :klem:

Er det Uglafjær i Kabelsatanhatten??? :dåne:

Skrevet

Jeg rydder og rydder og roter og rydder og rydder. Siste nå var at jeg har tatt ut alt av mitt eldgamle syskrin, sånn at mannen kan fikse beina på det. Det trenger en ny plate i den ene etasjen også, så jeg håper han har noe som egner seg. Tynn finèr eller noe sånt.

Gleder meg til å gå ut og spise etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...